بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای با حضور سرمربی این تیم و پنج بازیکن حاضر شد تا در خصوص مسائل رخ داده صحبت کند.
تدبیر24»ضیافت ناهار توسط یک برند ساعت که اسپانسر شخصی برانکو سرمربی پرسپولیس است، برای بازیکنان، مربیان و مدیران این باشگاه امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی و بدقولی مسئولان این باشگاه امروز حاضر به تمرین نشدند و حتی تهدید ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس هم کارساز نشد و سرخپوشان تمرین نکردند.
بعد از اینکه ایرج عرب به محل ضیافت ناهار رسید، با برخی از بازیکنان و سرمربی این تیم درباره اتفاقات رخ داده جلسه برگزار کرد. در این جلسه سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا به نمایندگی از بازیکنان و همچنین برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس حضور داشتند. ابتدا عرب با بازیکنان در انتهای سالن غذاخوری جلسه برگزار کردند و سپس یکی از اتاق‌های جلسه هتل المپیک را در اختیار گرفتند تا بتوانند در شرایط بهتری با یکدیگر صحبت کنند.
عرب در این جلسه درباره اتفاقات تمرین امروز و مسائلی که باعث ناراحتی بازیکنان شده با آن‌ها جلسه‌ای برگزار کرد که البته این جلسه هنوز در جریان است و مراسم ضیافت ناهار هم فعلا برگزار نشده تا این جلسه به پایان برسد. در ادامه این جلسه مصطفی قنبرپور هم که به احتمال فراوان از سمتش کنار گذاشته خواهد شد هم به این جلسه رفت.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها