بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
بازیکن تیم ملی فوتبال و تراکتورسازی تبریز، کارلوس کی‌روش را بهترین مربی خودش معرفی کرد.
تدبیر24»احسان حاج‌صفی در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تیمی که از جام جهانی به بازی‌های جام ملت‌های آسیا می‌آید، یکدل و واقعا تیم است و همه پشت هم هستند. این موضوع باعث می‌شود که یکدلی را به مسابقات بیاوریم تا بتوانیم پس از چند سال قهرمانی آسیا را تقدیم مردم کنیم.
وی در مورد همگروهی ایران با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم تیم‌های قوی در گروه ما حضور داشتند، اما قوی‌ترین تیمی که در گروه‌مان قرار دارد، عراق است. عراق تیمی است که می‌تواند برای ما سرسخت باشد. ما ایران هستیم و می‌خواهیم قهرمان شویم، اما نباید تیم‌هایی مثل یمن و ویتنام را دست کم بگیریم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه از آخرین قهرمانی ایران در آسیا، سال‌های زیادی می‌گذرد، گفت: برای ایران بد است که خیلی وقت است نتوانسته قهرمانی آسیا را کسب کند. سال‌های زیادی از قهرمانی ایران می‌گذرد، اما در ذهن همه ما قهرمانی می‌گذرد. کسی بدش نمی‌آید قهرمان شود و همه بازیکنان همانند کادر فنی برنامه قهرمانی دارند. چهار سال پیش در استرالیا نیز خوب پیش رفتیم، اما برابر عراق بدشانس بودیم و نتوانستیم بالا برویم. امیدوارم قهرمانی آسیا که به مردم ایران که حق‌شان است، تقدیم کنیم.
حاج‌صفی در مورد اینکه چه انتظاری از اماراتی‌ها دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم امکانات خوبی شامل هتل و امکانات ورزشی مثل زمین در اختیارمان قرار دهند. هتلی ندهند که سر و صدا داشته باشد. امکاناتی نیز فراهم کنند تا مردم ایران به راحتی وارد ورزشگاه شوند.
وی در پاسخ به این سؤال بهترین لحظه او در تیم ملی چه زمانی بوده است، گفت: زمانی که پیراهن تیم ملی ایران را برای دومین بار در جام جهانی بر تن داشتم. کاپیتانی تیم ملی نیز افتخار بزرگ‌تری بود که نصیبم شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال درباره اینکه بهترین مربی او چه کسی بوده، گفت: کارلوس کی‌روش، بهترین مربی‌ام بوده است، چون چیز‌های زیادی از او یاد گرفتم و امیدوارم پس از جام ملت‌های آسیا نیز بماند.
حاج‌صفی در خصوص بهترین گل ملی‌اش عنوان کرد: می‌توانم به دو گل اشاره کنم، اولی در جام ملت‌های استرالیا بود که گل اول ایران برابر بحرین را زدم، دومی هم گلی بود که در آلمان از راه دور توپ را پشت دروازه‌بان فرستادم و گل شد.
وی در رابطه با بهترین بازیکنی که روبرویش بازی کرده، گفت: سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا بود که از اخلاق و برخوردش خوشم آمد.
بازیکن تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از مردم ایران درخواست می‌کنم در جام ملت‌های آسیا تنها نگذارند. هواداران در روسیه برای ما سنگ تمام گذاشتند و در امارات ایرانی‌های زیادی حضور دارند و مطمئنم تماشاگران از ایران نیز می‌آید تا حمایت‌مان کنند. تیم خوب ایران، پتانسیل قهرمانی دارد، امیدوارم مردم تنهای‌مان نگذارند تا به قهرمانی که حق‌مان است، دست پیدا کنیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها