بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
سرمربی تیم ملی از سه ضربه پنالتی به دروازه‌بان شماره یک ایران تنها یک توپ را تبدیل به گل کرد.
تدبیر24»ملی پوشان ایران که از روز دوشنبه دور جدید تمرینات آماده‌سازی قبل از جام ملت‌های آسیا را در کمپ اسپایر قطر آغاز کرده و طی پنج روز اخیر ۸ جلسه تمرینی برگزار کردند، عصر امروز نیز با نرم دوی، کار با توپ، تمرینات اختصاصی، زدن ضربه پنالتی و ... زیر نظر کارلوس کی‌روش مشغول تمرین شدند.
عکس| کی‌روش پنالتی‎زن نیست!
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، بازیکنان برای دومین روز متوالی علاوه بر انجام امور تمرینی، زمان خاصی را برای زدن ضربات پنالتی اختصاص دادند و در دو گروه زرد و سفید تقسیم شدند و به سه دروازه‌بان تیم پنالتی زدند تا در صورت رفتن مسابقات حذفی جام ملت‌های آسیا به ضربات پنالتی، آمادگی داشته باشند.
عکس| کی‌روش پنالتی‎زن نیست!
اما علاوه بر ملی پوشان، کارلوس کی‌روش هم در تمرین امروز همانند بازیکنان ضربه پنالتی زد که البته شوت‌های او تنها یک گل به همراه داشت.
کی‌روش که پس از نظارت در سه روز ابتدایی تمرین ملی پوشان، در تمرین عصر روز گذشته شخصا بازیکنان را تمرین داده بود، امروز هم این کار را انجام داد و پس از پایان تمرین شاگردان‌اش، پنالتی زد.
سرمربی تیم ملی ایران در تمرین عصر امروز، سه ضربه پنالتی به علیرضا بیرانوند زد که شوت اول او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد، دومین ضربه او از سمت راست دروازه به بیرون رفت، ولی سومین شوت کی‌روش به کنج دروازه تبدیل به گل شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها