بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
مدیر تیم فوتبال الغرافه با تمجید از کیفیت فنی مهدی طارمی مدعی شد در صورت که این بازیکن خواهان جدایی باشد با تیم‌های پیشنهاد دهنده مذاکره خواهند کرد.
تدبیر24»مهدی طارمی بعد از یک فصل حضور در تیم الغرافه اکنون شایعات زیادی حول جدایی احتمالی‌اش از این تیم متوجه خود می‌بیند و صحبت از حضور او در پرسپولیس نیز طی روز‌های اخیر داغ شده است.
سعد الشمری، مدیر تیم فوتبال الغرافه در حاشیه دیدار امشب تیمش مقابل ام صلال در گفتگو با ورزش مدیا درباره حضور بازیکنان ایرانی در این تیم گفت: در سال‌های گذشته بازیکنان ایرانی خوبی به الغرافه آمدند، مثل فرهاد مجیدی و مسعود شجاعی و اکنون هم طارمی. این بازیکنان کیفیت بالایی دارند و قطعا برای ما موثر هستند.
وی در رابطه با شرایط فنی مهدی طارمی گفت: درست است که نمایش خوبی نداشته، اما من به شخصه علاقه زیادی به او دارم. دوست دارم او در تیم ما بماند. او مهاجم خوبی است و قطعا می‌تواند نمایش بهتری برای ما داشته باشد.
وی در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد او رضایت دارند و خواهان ادامه کار با او هستند یا خیر گفت: قطعا او یکی از بهترین مهاجمان آسیاست. در حال حاضر رویداد مهمی پیش رو دارد و به عنوان نماینده باشگاه الغرافه در جام ملت‌های آسیا حضور دارد. نمی‌خواهم روحیه او را با صحبت هایم کم کنم و امیدوارم همراه با تیم ملی ایران به موفقیت برسد.
در شرایطی که صحبت از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس این روز‌ها داغ شده، الشمری درباره احتمال مذاکره با پرسپولیس گفت: مهدی طارمی با تیم الغرافه تا پایان فصل قرارداد دارد و با توجه به شناختی که از او داریم نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم. این در حالی است که تاکنون هیچ باشگاهی پیشنهادی برای جذب او به ما نداده است. اما قطعا می‌دانم تیم‌های زیادی به دنبال جذب او هستند. تاکید می‌کنم که نمیخواهیم او را از دست بدهیم، اما اگر روزی خواستار جدایی از ما باشد قطعا پای میز مذاکره خواهیم نشست و توافق خواهیم رسید.
برچسب ها: تدبیر24 ، الغرافه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها