بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
سرمربی پیشین آبی پوشان ۱۵ ماه بعد از جدایی‌اش از این تیم کماکان حاضر نیست در خصوص آنچه در استقلال بر او گذشت صحبت کند.
تدبیر24»علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم استقلال در هفته هفتم لیگ هفدهم و بعد از اتفاقاتی که برای او افتاد عطای کار کردن در این تیم را به لقای آن بخشید و از ادامه کار در این تیم استعفا داد. وی به تازگی هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را پذیرفته تا با این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

منصوریان بعد از جدایی از جمع آبی پوشان روزه سکوت گرفت و هرگز حاضر نشد در خصوص این تیم، اتفاقاتی که در آن برایش افتاد و منجر به جدایی اش شد صحبت کند.

وی ۱۵ ماه بعد از جدایی اش از استقلال به بهانه شب یلدا در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت و باوجود سئوالاتی که از وی در خصوص استقلال و جدایی‌اش از این تیم شد، باز هم حاضر به شکست روزه سکوتش در این خصوص نشد و از مجریان برنامه خواست مسیر سئوالات را به سمت دیگری ببرند.

سرمربی پیشین تیم استقلال در این خصوص بیان داشت: اعتقاد دارم کار اصلی هر فردی تازه بعد از جدایی اش از آن مجموعه آغاز می‌شود و بعد از جدایی از آن مجموعه باید وفاداری‌اش را به آن نشان دهد.

وی با بیان این مطلب افزود: من پیش از استقلال در دو مقطع در تیم ملی ایران با قطبی و کی‌روش همکاری داشتم، سرمربی تیم ملی امید و سرمربی تیم نفت تهران بودم و هرگز بعد از جدایی ام از آن مجموعه ها در باره آنها صحبت نکردم. این که استقلال است و جای خود دارد. استقلال تیمی است که از بچگی به آن علاقه داشتم و آن را مثل خانواده‌ام می‌دانم.

منصوریان تاکید کرد: اگر روزی مسائل خصوصی خانواده‌ام را در رسانه‌ها مطرح کردم، شاید آن روز در خصوص مسائل استقلال هم صحبت کنم. این را گفتم تا خیال همه را آسوده کنم که هرگز در خصوص یک سال و اندی که بعنوان سرمربی در خدمت استقلال بودم صحبت نخواهم کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، سکوت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها