بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
هفته‌نامه فیفا در شماره 7 دسامبرش که پس از قرعه‌کشی جام‌جهانی منتشر شد به آنالیز قرعه‌کشی جام‌جهانی پرداخت و درباره سفر سپ بلاتر به ایران و دیدارش با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران مطالبی را منتشر کرده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فدراسیون فوتبال، این شماره هفته‌نامه فیفا که 7 دسامبر منتشر شده با تیتر "مسیری به سوی افتخار" تصویری از کافو را در حالی که نام برزیل را از قرعه بیرون آورده، روی جلد برده است.

از مهم‌ترین مطالب این هفته نامه که در سوئیس توزیع می‌شود مطالب و گزارش‌هایی درباره دیدار سپ بلاتر و ماندلا در خلال جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی و همچنین احترامی که فیفا در مراسم قرعه‌کشی به ماندلا گذاشت، تقابل فرهنگ‌های مختلف و متنوع جهان نوشته شده است.
هفته‌نامه فیفا گروه چهارم جام‌جهانی را متشکل از تیم‌های اروگوئه، انگلستان، کاستاریکا و ایتالیا را گروه مرگ دانسته اما در عین حال حضور اکثر ستاره‌های فوتبال جهان را در جام‌جهانی خوشایند قلمداد کرده است.



در این هفته‌نامه سفرهای سپ بلاتر به صورت یک اینفوگرافی در آمده است که در تاریخ سوم نوامبر بلاتر با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در لانوس، 6 و 7 نوامبر در تهران با حسن روحانی، 7 و 8 نوامبر در فینال جام‌جهانی نوجوانان زیر 17 سال در ابوظبی بین تیم‌های مکزیک و نیجریه، 9 نوامبر در دوحه و دیدار با امیر قطر، 22 نوامبر دیدار با پاپ فرانسیس، 25 و 26 نوامبر حضور در مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا در کنفدراسیون فوتبال آسیا و در نهایت در ششم دسامبر در قرعه‌کشی جام‌جهانی 2014 برزیل شرکت کرده است. در بخش ایران برج میلاد و برج آزادی به صورت گرافیکی در آمده که جالب به نظر می‌رسد و به نماد قالیچه ایرانی و نخل جنوب به صورت شماتیک کار شده است.

در بخش دیگر هفته‌نامه به دیدارهای پلی‌آف جام‌جهانی در قاره‌های مختلف اشاره شده و از تیم‌هایی که در پلی‌آف به جام‌جهانی صعود کرده‌اند گزارش‌هایی منتشر شده است.
در بخش گزارش رنکینگ فیفا، در این ماه تیم ملی کوبا با 27 پله صعود بیشترین میزان صعود را داشته و در رده 47 قرار گرفته است. در همین بخش کشور گویان با 36 پله سقوط در رده 150 جهان قرار گرفته است.

در صفحات معرفی کشورها، کشور برمه یا میانمار به عنوان مکانی که در آن موبدان معابد هم به فوتبال عشق می‌ورزند، معرفی شده و این در حالی است که میانمار میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در سال 2014 است که مقدماتی جام‌جهانی 2015 محسوب می‌شود.

در صفحه آخر این هفته‌نامه نتایج نظرسنجی‌هایی درباره پیش‌بینی مخاطبان هفته‌نامه از این که کدام بازیکن ستاره جام‌جهانی خواهد بود، منتشر شده است که در آن نیمار از برزیل با 30 درصد آرا به عنوان ستاره جام‌جهانی انتخاب شده است و پس از نیمار، کریستیانو رونالدو از پرتغال با 25 درصد، مسعود اوزیل از آلمان با 22 درصد و لیونل مسی با 15 درصد آرا و در نهایت 8 درصد به سایر بازیکنان رای دادند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها