بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران یکی از پنج بازیکنی است که در آستانه انتقال به فوتبال اروپا در طول جام ملت‌هاست.
تدبیر24»و به نقل از فاکس اسپورت، در حالی که تقریبا دو هفته تا شروع جام ملت‌های آسیا باقی است، باید این را در نظر گرفت که بعضی از بازیکنان اهداف شخصی هم در این جام دارند. آن‌ها در آستانه انتقال به تیم‌های بزرگ‌تر در فوتبال اروپا هستند و امیدوارند که عملکرد خوب در جام ملت‌های آسیا باعث شود بتوانند چشم تیم‌های بزرگ را به خود جلب کنند.
* علیرضا بیرانوند (ایران - پرسپولیس)
خیلی از معروفیت علیرضا بیرانوند به خاطر مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. او از آن زمان مدنظر تیم‌هایی از آسیا و اروپا قرار گرفته است، ولی او ترجیح داد در تیم بزرگ ایرانی یعنی پرسپولیس باقی بماند. با این حال به نظر می‌رسد زمان خوبی برای انتقال او در ژانویه فراهم شده باشد.
بیرانوند بعد از جام جهانی عملکرد خوب خودش را ادامه داد و با تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافت.
از مشتریان او می‌توان به تیم رایزر اسپور ترکیه اشاره کرد. او هم‌چنین از اوکراین و ایتالیا نیز پیشنهاد داد و جالب خواهد بود که ببینیم سرنوشت او چه می‌شود.
* همام طارق (عراق-استقلال)
طارق شش سال پیش تقریبا اولین بازی خودش را در تیم ملی فوتبال عراق انجام داده است و در حال حاضر ۲۲ سال سن دارد! او در تیم بزرگ ایران یعنی استقلال عضویت دارد. طارق امیدوار است که عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا تضمینی باشد برای رفتن به اروپا تا مانند هم تیمی‌اش در تیم ملی عراق یعنی علی عدنان که در سری A بازی می‌کند به اروپا برود.
طارق موفق شده است دو قهرمانی در AFC CUP به دست بیاورد و جام جهانی جوانان و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ نیز به میدان رفته است.
طارق در دوره قبل جام ملت‌های آسیا تنها ۵۷ دقیقه برای تیم ملی فوتبال کشورش پا به توپ شد. او در حال حاضر به بازیکن با تجربه‌تری تبدیل شده است.
در این گزارش به بازیکنان دیگری نیز اشاره شده است که عبارتند از:
* نگویان (ویتنام - هانوی)
* وی شیائو (چین - بیجینگ گوان)
* هوانگ اوی جو (کره جنوبی- گامبااوزاکا)
جام ملت‌های آسیا از اواسط ماه جاری در امارات با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، اروپا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها