بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که در اردوی تیم ملی حاضر است، هنوز نمی داند که آیا به جام ملت های ملت های آسیا می رسد یا نه.
تدبیر24» علی علیپور در هفته‌های پایانی نیم فصل عملکرد درخشانی داشت و به خصوص در دیدار مقابل پارس جنوبی جم توانست ضمن کمک به برتری تیمش، به جمع مدعیان کسب عنوان آقای گلی نزدیک شود. او در فصل گذشته نیز توانسته بود بهترین گلزن لیگ هفدهم را به نام خود سند بزند.
علیپور در اردو‌های پایانی قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز به تیم ملی دعوت شد، اما به خاطر ترافیک شدید در خط حمله، از لیست کارلوس کی روش خط خورد آن هم در حالی که همشهری هایش برای این بازیکن سنگ تمام گذاشته بودند و بنر‌های زیادی به افتخارش بر در و دیوار نصب کردند.
حالا و در آستانه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، علیپور در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد، اما نمی‌داند که همراه ملی پوشان راهی جام ملت‌های آسیا خواهد شد یا نه. برای رسیدن به این سوال، باید تا روز چهارشنبه صبر کند چرا که لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت ها، چهارشنبه همین هفته اعلام می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها