بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
تدبیر24»حجت الاسلام علی شاهرخی رئیس سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و دادستان عالی قضات در دوره آیت الله شاهرودی در پیامی رحلت وی را تسلیت گفت .
 
متن پیام بدین شرح است: 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال مجاهد وارسته وعالم پارسا حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه ای بزرگ برای کشور و ملت بزرگ ایران است . آن چهره خدوم در سال های متمادی حضور در مسئولیت های بسیار مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، حضور در مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان، ریاست هیئت عالی حل اختلاف قوا و غیره منشا خدمات فراوان و فراموش نشدنی بود . این فقیه عالی قدر در کسوت والای مرجعیت شیعه از سویی و تاسیس دانشگاه عدالت از سوی دیگر توانست شاگردان فراوانی در مکتب اهل بیت(ع) تربیت کند که ثمره آن به یقین تا سال های سال در تارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید. اینجانب به سهم کوچک خود این ضایعه را به محضر امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری ، مردم شریف ایران ،خانواده آن مرحوم و همه ارادتمندان، شاگردان ومقلدان تسلیت عرض می کنم و علو درجات را از درگاه ایزد منان برای آن سفرکرده مسئلت دارم .

علی شاهرخی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها