بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
تعداد مصدومان تیم ملی زیاد است و علیرضا جهانبخش نیز هنوز وضعیت پایدار و مشخصی ندارد؛ در این میان اما وقتی تیم ملی هر بار در این مسیر قرار می گیرد و بازیکنانی از فهرست نهایی خط می خورند، قضاوت ها شروع می شود.
تدبیر24»همیشه اینجای کار برای مربیان ملی، سخت ترین حرکت ممکن است؛ وقتی قرار است بازیکنان را برای یک تورنمنت مهم غربال کنند.
خط خورده ها طبعا یا مصدوم هستند یا به لحاظ فنی، در فهرست نهایی قرار نمی گیرند. درست مثل خط خورده های امروز تیم ملی ایران که عبارتند از حسین حسینی، محمدرضا خانزاده، علی علیپور، علی کریمی، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده و صادق محرمی.
تعداد مصدومان تیم ملی زیاد است و علیرضا جهانبخش نیز هنوز وضعیت پایدار و مشخصی ندارد؛ در این میان اما وقتی تیم ملی هر بار در این مسیر قرار می گیرد و بازیکنانی از فهرست نهایی خط می خورند، قضاوت ها شروع می شود.
این مساله مربوط به شخص کی روش نیست؛ تیم ملی با همه مربیانی که در طول تاریخ داشت، همین شرایط را تجربه کرده است.
منتقدان اصولا علاقه ای به آزادی عمل و سلیقه آقای سرمربی ندارند و هر بازیکنی که خودشان بخواهند را دوست دارند در تیم ملی ببینند. آنها که حتی یک جلسه تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا نکرده اند برایش تعیین تکلیف هم می کنند!
خلاصه تا بوده چنین بوده و راه گریزی هم نیست؛ عده ای به دعوت نشده ها و حتی بازیکنان دعوت شده کار دارند و به هر طریقی دوست دارند مته به خشخاش بگذارند.آقای کی روش! چرا خانزاده را خط زدی؟

نمونه اش در داستان خانزاده که همواره او را نورچشمی کارلوس کی روش ارزیابی می کردند؛ در حالی که امروز مشخص شد خانزاده هم از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و برای سرمربی - چه کی روش و چه مربیان دیگر- میزان آمادگی بازیکنان مهم است.
تیغ تیز بهتان همواره متوجه کی روش در اعلام فهرست های نهایی تیم ملی بوده و این بار هم لابد شاهد حمله های تازه ای خواهیم بود.
طبیعی است هر کسی که در فهرست تیم ملی نیست ناراضی است. بازیکن اگر ابراز نارضایتی کند یک حرفی؛ فقط ما در کار آنهایی مانده ایم که کوچک ترین اشرافی به شرایط روز فوتبال ایران ندارند اما مدام پارازیت می پرانند.
گویی آنها در این فوتبال هستند تا فقط در چنین روزهایی حرف بزنند؛ حرف...
برچسب ها: تدبیر24 ، روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها