بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
مدیربرنامه‌های رضا قوچان‌نژاد اعلام کرد که این بازیکن رقمی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد نکرده.
تدبیر24»در ادامه مسائل مربوط به مذاکرات رضا قوچان‌نژاد و باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه ایرج عرب، سرپرست قرمزها اعلام کرد که گوچی پیشنهادی بالا به باشگاه داده، مدیربرنامه‌های مهاجم سابق تیم‌ملی این موضوع را رد کرد و گفت: پیشنهاد مالی به پرسپولیس ندادیم و هیچ عددی را به باشگاه نگفته ایم. آخرین بار هفته پیش با سرپرست این باشگاه صحبت کردم و باید بگویم متاسفانه تمام این حرف و حدیث ها که می گویند مبلغ نامتعارف درخواست کرده ایم نادرست است چون ما اصلا مبلغی پیشنهاد نداده ایم. آقای عرب یک مبلغی را برای یک فصل و نیم پیشنهاد کردند و من گفتم انجام شدنی نیست و بقیه مسائلی که مطرح می شود  داستان و قصه است.
برچسب ها: تدبیر24 ، گوچی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها