بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
من فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم با اضافه‌شدن بازیکنان جدید پرسپولیس قدرتمندی را شاهد خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد تا با قهرمانی مجدد در لیگ برتر، دل هواداران خود را شاد کنیم.
تدبیر24»نیم‌فصل اول درحالی برای پرسپولیس به پایان رسید که این تیم یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ خود را پشت‌سر گذاشت. محرومیت از جذب بازیکن، جدایی چند بازیکن، مصدومیت دو بازیکن اصلی و فشار زیاد بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کاری کرد تا این دوران یکی از سخت‌ترین روزهای تاریخ سرخ‌ها باشد. شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که البته با وجود مصدومیت در بازی‌های پرسپولیس به میدان رفت و یکی از موثرترین بازیکنان در خط دفاعی این تیم بود. او حتی در دو بازی ۲ گل سه امتیازی زد تا شاگردان برانکو با گل‌های این مدافع شمالی، ۶ امتیاز به دست بیاورند. گفت‌و‌گوی «فرهیختگان» را با خلیل‌زاده در ادامه می‌خوانید.

از آخرین وضعیت مصدومیتت بگو و اینکه شرایطت چطور است؟

من مصدوم هستم و این را همه می‌دانند اما واقعا با انرژی‌ای که از هواداران پرسپولیس گرفتم، درد خود را فراموش کردم. این حمایت‌ها باعث شد انگیزه‌های زیادی پیدا کنم و لطف هواداران پرسپولیس همیشه شامل حال من بوده است و از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم بازهم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و مطمئنا نه‌تنها من بلکه سایر بازیکنان هم با انرژی‌ای که از هواداران می‌گیرند، درد و مصدومیت را احساس نخواهند کرد. من قصد داشتم در نیم‌فصل گردن و کمر صدمه‌دیده‌ام را مداوا کنم اما از آنجایی که زمان کافی وجود نداشت، به همین دلیل در پایان فصل این کار را خواهم کرد.

نیم‌فصل از لیگ برتر گذشت. به نظرت چه تیم‌هایی شانس قهرمانی را در این مسابقات دارند؟

امسال رقابت در بالای جدول خیلی‌زیاد است و تیم‌ها رقابت فشرده‌ای در لیگ دارند. به نظر من الان بهتر می‌توان درباره تیم‌های مدعی قهرمانی صحبت کرد. فکر می‌کنم پنج تیم بالای جدول شانس زیادی دارند تا قهرمان شوند. در کنار پرسپولیس می‌توانم از استقلال، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی اسم ببرم. استقلال در نیم‌فصل دوم تیم بهتری خواهد شد. سپاهان و تراکتورسازی هم که تیم‌های خوبی هستند و رقابت سنگینی با ما برای قهرمانی خواهند داشت.

این نیم‌فصل سخت برای پرسپولیس چطور گذشت؟

نیم‌فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. با وجود اینکه سختی‌های زیادی داشتیم و شرایط واقعا سخت بود اما خوشبختانه بدون باخت و در وضعیت خوبی لیگ را در نیم‌فصل تمام کردیم. ما تمرینات سختی را زیرنظر مربیان پرسپولیس پشت‌سر گذاشتیم و واقعا تلاش کردیم تا دل هواداران را شاد کنیم؛ چون از هر چیزی برای ما مهم‌تر هواداران هستند. ما نه‌تنها در لیگ برتر خودمان بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و حتی به فینال هم رسیدیم که فقط به‌خاطر کمبود بازیکن نتوانستیم قهرمان شویم. تیم‌های بزرگی مثل السد و الدحیل را از این رقابت‌ها حذف کردیم. دو بازیکن تیم الجزیره قراردادشان به اندازه کل بازیکنان ما بود اما آنها را هم شکست دادیم.

واقعا چه اتفاقی افتاد که با انبوه مشکلات توانستید این مسیر را طی کنید و فینالیست شوید؟

هر مرحله که جلوتر می‌رفتیم می‌فهمیدیم که می‌توانیم با اتحاد و همدلی به موفقیت برسیم و خوشحالم که با همه سختی‌ها به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم.

در نیم‌فصل دوم چند بازیکن به پرسپولیس اضافه خواهند شد. با حضور این بازیکنان وضعیت تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قبل از هر چیز باید از بازیکنانی که در نیم‌فصل اول با سختی‌های زیاد کار کردند، تشکر کنم. درباره بازیکنانی که به ما اضافه می‌شوند هم باید بگویم که چهار بازیکن از قبل به ما اضافه شدند که همگی جزء بهترین‌های فوتبال ایران هستند و نیازی به تعریف من نیست. از طرف دیگر چند بازیکن هم در نیم‌فصل به پرسپولیس ملحق خواهند شد که بدون‌شک آنها هم بازیکنان خوبی هستند. من فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم با اضافه‌شدن بازیکنان جدید پرسپولیس قدرتمندی را شاهد خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد تا با قهرمانی مجدد در لیگ برتر، دل هواداران خود را شاد کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها