بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
بازیکنان تیم ملی فوتبال امید توقع داشتند حداقل چند دقیقه از بازی‌شان مقابل سوریه از تلویزیون و برنامه ۹۰ پخش بشود، اما عادل هیچ آتیمی به تیم امید اختصاص نداد.
تدبیر24»تیم امید که دو دیدار تدارکاتی پی‌درپی مقابل سوریه در اردوی کیش داشت، از این جزیره به تهران برگشت و به اردن رفت تا یک بازی تدارکاتی دیگر را هم مقابل اردنی‌ها تجربه کند، اما از این بازی‌ها و اصلاً از اردوی تیم امید حتی یک گزارش کوتاه هم از طریق برنامه عادل فردوسی‌پور روی آنتن نرفت تا این شائبه ایجاد شود که مبادا عادل فردوسی‌پور با حمید استیلی و تیم امید قهر است!
یکی از نزدیکان تیم امید به خبرورزشی گفت: «برای بچه‌های این تیم سؤال پیش آمده که نکند ما تیم منتخب امید‌های ایران نیستیم و به یک کشور دیگر تعلق داریم که عادل فردوسی‌پور هیچ اشاره‌ای به اردوها، تمرینات و بازی‌های ما نمی‌کند!»
این بچه‌ها می‌گویند توقع داشتند حداقل چند دقیقه از بازی‌شان مقابل سوریه از تلویزیون و برنامه ۹۰ پخش بشود، اما عادل هیچ تایمی به تیم امید اختصاص نداد. البته حمید استیلی در جریان سفر به اردن با شاگردان کرانچار حرف زد و به آن‌ها توصیه کرد دنبال این مسائل نباشند و روی مسائل فنی تمرکز کنند و با بازی‌های خوب‌شان، نگاه‌ها را به سمت خودشان بکشانند. با این همه، گلایه امید‌ها منطقی به نظر می‌رسد چراکه در آینده‌ای نزدیک همین بازیکنان، تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند و باید از همین حالا به فکر شخصیت دادن به آن‌ها بود. نمی‌شود که ما فقط از امید‌ها توقع صعود داشته باشیم، ولی تحویل‌شان نگیریم.
برچسب ها: تدبیر24 ، فردوسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها