بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
ورزش سه نوشت:مدافع مد نظر پرسپولیس تا ظهر امروز قراردادش با این باشگاه را نهایی می‌کند و به جمع سرخ پوشان اضافه می‌شود.

تدبیر24»باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دو پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی، قصد دارد فعالیت پُر قدرتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل داشته باشد و علاوه بر نفراتی که در ابتدای لیگ هجدهم با آنها به توافق رسیده بود، بازیکنانی هم برای تقویت تیم و کمبود بازیکن در برخی پست‌ها به خدمت بگیرد.

تاکنون حضور مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید کریمی در پرسپولیس قطعی شده و این باشگاه به دنبال جذب یک هافبک دفاعی که توانایی بازی در پست دیگری هم داشته باشد را دارد و علاوه بر آن، روی جذب یک مهاجم نوک هم برنامه‌ریزی کرده است.

در کنار این دو، سرخ پوشان طبق خواسته برانکو ایوانکوویچ و به دلیل آسیب دیدگی طولانی مدت نفراتی مثل محمد انصاری و حسین ماهینی، برای جذب یک مدافع هم اقدام کردند که گزینه مد نظرشان محمد نادری، مدافع جوان سابق تراکتورسازی و کنونی باشگاه کورتریک بلژیک بوده است.

این مدافع  چپ پای ۲۲ ساله و بلند قامت، دو فصل قبل تنها یک بازی برای تراکتورسازی به‌عنوان یار تعویضی انجام داد و در نقل و انتقالات زمستانی به‌عنوان یار قرضی راهی نساجی مازندران شد و نمایش درخشانی در سمت چپ خط دفاعی و میانی این تیم دسته اولی داشت که با پایان آن فصل، مجددا به تراکتور بازگشت.

نادری که توانسته بود در نساجی خود را اثبات کند، فصل ۹۷-۹۶ به ترکیب بزرگسالان تراکتورسازی رسید و در ۲۵ مسابقه لیگ برتر حضور ثابت داشت که عملکرد خوب او موجب شد تنها در یک مسابقه تعویض شود و در سایر دیدارها ۹۰ دقیقه در زمین باشد.

در کنار بازی‌هایی که نادری در لیگ هفدهم انجام داد، این بازیکن سرعتی، در ۶ مسابقه لیگ قهرمانان هم برای تراکتورسازی به میدان رفت که عملکرد خوب او باعث شد تا در نهایت مورد توجه باشگاه کورتریک بلژیک قرار گرفته و در این فصل به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود.

اما انتقال نادری به کورتریک بلژیک مسیر فوتبالی او را تغییر نداد و او با وجود حضور ثابت در تراکتورسازی، امسال در ژوپیر لیگ تنها در هفته‌های اول و سوم برابر اندرلخت و کلوب بروژ جزو فهرست مسابقات کورتریک بود و تا پایان روی نیمکت دیده شد و در سایر دیدارها نیز حتی در لیست بازی قرار نگرفته بود.

اکنون با توجه به شرایطی که این بازیکن جوان دارد، او تصمیم گرفته به لیگ برتر بازگردد و به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد تا بتواند دوباره خود را اثبات کرده و جایگاه ثابتی در تیمش پیدا کند.

البته به دلیل رقم بالای فسخ قرارداد نادری با کورتریک، باشگاه پرسپولیس این بازیکن را تا پایان فصل و به‌عنوان بازیکن قرضی به خدمت خواهد گرفت و با او به توافق نهایی رسیده است.

این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های مدافع میانی، دفاع چپ و وینگر چپ را دارد، اکنون به ایران آمده و اگر اتفاق خاصی نیافتد، تا ظهر امروز شنبه قرارداد قرضی‌اش با باشگاه پرسپولیس را نهایی می‌کند و نخستین بازیکن جذب شده به یک باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی لقب می‌گیرد.


برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها