بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
تیم فوتبال استقلال برای حضور در بازار نقل و انتقالات تنها یک جای خالی در حال حاضر دارد.
تدبیر24»تیم فوتبال استقلال برای حضور در نقل و انتقالات نیم فصل در حال حاضر و حتی با وجود خداحافظی با الحاجی گرو و مارتین نویمایر، تنها یک جای خالی در لیست خود می‌بیند. به این لیست دقت کنید:
بازیکنان بالای ۲۳ سال:
سیدمهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، خسرو حیدری، وریا غفوری، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، روزبه چشمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، علی کریمی، جابر انصاری، روح الله باقری، مرتضی آقاخان و مرتضی تبریزی.
این لیست، حاوی ۱۷ بازیکن است. البته شجاعیان و محسن کریمی به لیست اضافه شده اند و با این حساب، تنها یک جای خالی در لیست باقی می‌ماند. البته احتمال جدایی جابر انصاری، میثم تیموری و سیدحسین حسینی بسیار زیاد است.
از سوی دیگر، لیست بازیکنان بالای ۲۳ و کمتر از ۲۵ سال هم با حضور میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان و محسن کریمی پر شده و در لیست زیر ۲۳ سال نیز مهدی نوراللهی، سینا خادم پور، طاهرخانی، کارگر، حسین حیدری، طارق همام، آذری، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش و آقایی را می‌بینیم.
در این شرایط، به نظر می‌رسد کار وینفرد شفر کمی سخت‌تر از گذشته شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها