بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
گویا شرایط به گونه ای پیش می رود که مهدی طارمی بار دیگر به پرسپولیس خواهد پیوست

تدبیر24»با منتفی شدن پیوستن رضا قوچان‌نژاد به پرسپولیس و با توجه به این که او تا جمعه شب فرصت داشت تا جواب نهایی خود را به پرسپولیس بدهد، حالا برانکو و مدیران باشگاه روی گزینه بعدی خود متمرکز خواهند شد. گزینه‌ای که در روزهای قبل هم به پرسپولیس لینک شده بود اما هواداران در فضای مجازی استقبال خوبی از حضور او در این تیم نکرده بودند.

صححبت از مهدی طارمی است. او مدت‌هاست که هیچ محبوبیتی در میان هواداران ندارد اما در شرایط فعلی شاید پرسپولیس به او بیشتر از همیشه نیاز دارد. برخلاف روزهای گذشته که مسئولان پرسپولیس درباره مذاکره با او هیچ چیزی را تایید یا تکذیب نکرده بودند اما امشب پندار خمارلو در پاسخ به یکی از هواداران که خواهان معرفی گزینه بعدی پرسپولیس شده بود نوشت: «گزینه بعدی را برانکو باید انتخاب کند البته اگر دوستان از انتخاب ایشان ناراحت نشوند!»

این یعنی برانکو برای بازگشت طارمی به پرسپولیس مشکلی ندارد. حالا همه چیز دست خود طارمی و باشگاه الغرافه است. البته تیم قطری هم اعلام کرده بود که بابت طارمی با تیم‌هایی که او را بخواهند مذاکره خواهد کرد.

در روزهای گذشته بازگشت طارمی به پرسپولیس تا حدودی «نشدنی» به نظر می‌رسید اما حالا همه چیز دست به دست هم داده تا او به پرسپولیس نزدیک‌تر از همیشه باشد. این چیزی است که خواست برانکو هم هست و هواداران پرسپولیس هم علیرغم میل باطنی‌شان، -اگر قطعی شود- آن را خواهند پذیرفت.

برچسب ها: تدبیر24 ، برانکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها