بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
فاکس اسپورت از انتظارات بالای هواداران فوتبال ایران از کارلوس کی روش برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و موانع او در این راه سخن گفت.
تدبیر24»جام ملت‌های آسیا کمتر از یک هفته دیگر با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در امارات آغاز می‌شود. در این جام مربیانی حضور دارند که به دنبال اثبات خود و توانمندی‌هایشان خواهند بود. در بین مربیان بزرگ در این جام همه نگاه‌ها به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است تا به ۴۳ حضور انتظار فوتبال ایران برای قهرمانی پایان دهد.
حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران همواره با تلاطم روبرو بوده است. از درگیری او با برانکو ایوانکوویچ گرفته تا مشکلاتی که او با اعضای فدراسیون فوتبال ایران دارد. کی‌روش در آستانه جام ملت‌های آسیا در مصاحبه‌ای به انتظارات از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که این صحبت او با واکنش شدیدی از سوی اهالی فوتبال از جمله خداداد عزیزی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران روبرو شد.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا است و چیزی جز قهرمانی نمی‌تواند باعث تمدید قرارداد او شود. ایران در این رقابت‌ها بدون بازیکن اصلی خود یعنی سعید عزت اللهی خواهد بود که کار را برای کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران سخت خواهد کرد.
با همه این اوصاف ایران همچنان یکی از با استعدادترین تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا است. تیمی که در آستانه صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. حالا همه انتظارات از کارلوس کی‌روش است تا بتواند با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا تاریخ سازی کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، قرارداد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها