بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
۵ بازیکن با تجربه تیم ملی آماده هستند تا با تصمیم کی روش با بازوبند کاپیتانی و به عنوان رهبر این تیم در جام ملت‌ها جلوتر از سایر بازیکنان وارد زمین شوند.

تدبیر24»تیم ملی ایران ۵ روز دیگر باید اولین بازی خود را در جام ملت‌ها برابر یمن برگزار کند و در این بین ۵ بازیکن این شانس را دارند تا با بازوبند کاپیتانی تیم ملی وارد زمین بازی شوند.

بعد از خداحافظی جواد نکونام از فوتبال کی روش ترجیح داد بازوبند کاپیتانی تیمش را به اشکان دژاگه بدهد و در حال حاضر او رهبر اول تیم ملی در زمین است، اما موضوعی که در این بین وجود دارد این است که این بازیکن مدت‌ها است که جایی در ترکیب ثابت تیم ملی ندارد و به همین دلیل است که این موضوع شانس سایر بازیکنان را برای بستن بازوبند تیم ملی زیاد می‌کند.

نکته مهم ماجرا این است که اشکان دژاگه نه مسن‌ترین بازیکن تیم ملی است و نه با سابقه ترین، مسن‌ترین بازیکن تیم ملی ایران منتظری ۳۵ ساله است و احسان حاج صفی با ۱۰۰ بازی ملی با سابقه‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

کاپیتان دوم تیم ملی مسعود شجاعی است، بازیکنی که وضعیتی مشابه به دژاگه دارد و احتمال اینکه او در ترکیب ثابت تیم ملی حضور نداشته باشد زیاد است و با این شرایط کی روش احتمالا بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازیکن دیگری خواهد داد.

شجاعی با ۸۰ بازی ملی و ۳۴ سال سن بعد از منتظری مسن‌ترین و بعد از حاج صفی با سابقه‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی است و در صورتی که دژاگه در ترکیب نباشد، او بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست، البته به شرط اینکه خودش در ترکیب باشد.

منتظری به عنوان بازیکنی که با ۴۸ بازی ملی چهارمین بازیکن با سابقه تیم ملی است، سومین کاپیتان تیم ملی است، ولی او هم احتمالا در جام ملت‌ها پشت خط مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی خواهد ایستاد و بعید است شانس زیادی برای بازی کردن پیدا کند.

در این بین، اما با سابقه‌ترین بازیکن تیم ملی احتمالا کاپیتان اصلی این تیم در جام ملت‌ها خواهد بود؛ احسان حاج صفی سال‌ها است سمت چپ خط دفاعی تیم ملی را قبضه کرده و از ۳ بازیکن کاپیتان تیم ملی شانس بیشتری برای بازی کردن دارد. پس او احتمالا در بخش زیادی از بازی‌های جام ملت‌ها کاپیتان تیم ملی ایران خواهد بود و تیم کی روش را در داخل زمین رهبری می‌کند.

اما امید ابراهیمی بازیکنی است که در جام جهانی برای دقایقی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. او با ۳۸ بازی کم سابقه‌ترین بازیکن تیم ملی است، ولی چون دژاگه، منتظری و شجاعی احتمالا بازیکن ثابت تیم ملی نیستند، اگر احسان حاج صفی در ترکیب نباشد یا از زمین بازی تعویض شود، او شانس زیادی برای بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی خواهد داشت.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها