بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
اسکارلت جوهانسون بازیگر خوش چهره و جذاب هالیوود به تازگی مورد سواستفاده افرادی که ویدئوی های غیراخلاقی می سازند قرار گرفته است

تدبیر24»اسکارلت جوهانسون بازیگر زیبای هالیوودی که خواننده و مدل تبلیغاتی نیز هست تباری دانمارکی – لهستانی دارد. برخی از کارگردان ها بعضی نقش ها را به او نداده اند و اعلام کرده اند برای فلان نقش زیادی از حد زیبا بوده است!

در روزهای اخیر صحبت از یک نوار ویدئویی است که بارها و بارها کپی و منتشر شده است.

در این ویدئو با مضمون غیراخلاقی و مستهجن از چهره بازیگر مشهور اسکارلت جوهانسون استفاده شده است.

اسکارلت جوهانسون طی مصاحبه ای که با واشنگتن پست داشت نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و عنوان کرد: با پیشرفت تکنولوژی نشر ویدئوهای جعلی کار آسانی شده است. به راحتی می توان صورت یک نفر را با بدن فرد دیگری ترکیب کرد به شکلی که گویا ان فردواقعا در فیلم بوده است.

معمولا اینگونه ویدئوها زنان را هدف قرار می دهند- درگذشته نیز بارها دیده شده بود از چهره و صورت اسکارلت جوهانسون در ویدئوهای ساختگی استفاده کرده بودند.

متاسفانه افرادی هستند که با نرم افزار صورت فرد مورد نظرشان را در این ویدئوهای مستهجن با بازیگران اصلی آن جایگزین می کنند و به حدی در این کار پیشرفت کرده اند که برای بینندگان قابل تشخیص نیست.

اسکارلت جوهانسون,عکس اسکارلت جوهانسون,ویدئوی غیراخلاقی,مستهجن,عکس مستهجن,بیوه سیاه,Black widow

اسکارلت جوهانسون ادامه داد: من سعی کرده ام خودم را اینترنت و شبکه های مجازی محافظت کنم، اما با شکست مواجه شدم و الان انها به من برچسب هرزگی و تباهی می زنند.

به خاطر اینکه این افراد سواستفاده گر کارشان را با استفاده از عکس هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود انجام می دهند. و البته قانون به اندازه کافی وقت ندارد تا با این افراد برخورد کند.

برای زنان نیز سخت است که ازین افراد به صورت قانونی شکایت کرده و بهخواسته شان برسند. و افرادی مثل اسکارلت جوهانسون یا هر چهره دیگری که تصاویرشان در شبکه مجازی مختلف دیده می شود، کنترل بر روی اینکه چگونه از آنها استفاده می شود کار غیرممکنی است.

«اسکارلت جوهانسون» یکی از زیباترین زن های هالیوود است که تاکنون دو بار توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب و معرفی شده است.

وی برای بازی در فیلم هایی همانند «گمشده در ترجمه» و «ترانه عاشقانه برای بابی لانگ» برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن شده است. همچنین بازی او در فیلم دختری با گوشواره مروارید، نقدهای مثبت فراوانی برای جوهانسون به همراه داشت.


برچسب ها: تدبیر24 ، اسکارلت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها