بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
الهه و سهیلا منصوریان خواهران سانداکار ووشوی ایران تیم هایشان را جدا کردند

تدبیر24»الهه و سهیلا منصوریان خواهران سانداکار ووشوی ایران، امسال راه‌شان را از هم جدا کردند.

آن‌ها که قبلاً با تیم چانگ چونگ لیگ چین قرارداد داشتند، امسال راه‌شان را از هم جدا کردند. حالا الهه با قراردادی ۶ ماهه فصل جدید را با تیم شانگ‌های مبارزه می‌کند، اما سهیلا با چانگ چونگ ماند. با این حال خواهران افسانه‌ای ووشو در چین لژیونر ماندند.

الهه و سهیلا منصوریان این روز‌ها برای همراهی تیم‌های شانگ‌های و چانگ چونگ در لیگ چین سخت مشغول تمرین هستند. سهیلا یکی از خواهران افسانه‌ای ووشو می‌گوید‌: «سومین سالی است که در چین بازی می‌کنم، مسئولان باشگاه چانگ چونگ امسال پیشنهاد بهتری دادند، به همین خاطر پیشنهاد آن‌ها را قبول کردم و با ثبت قرارداد ۶ ماهه برای این تیم در لیگ چین بازی می‌کنم.»

او ادامه می‌دهد‌: «یک ماه است در چین هستم و با سانداکاران چانگ چونگ تمرین بدنسازی و تخصصی می‌کنم، پنج ماه از قراردادم مانده و پس از آن به ایران برمی‌گردم و برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم.»
سهیلا به جدایی از خواهرش اشاره می‌کند‌: «امسال الهه با تیم شانگ‌های قرارداد امضا کرد و این موضوع باعث شد از همدیگر جدا شویم. تیم شانگ‌های رقیب اصلی ما به شمار می‌رود و کادر فنی چانگ چونگ برای قهرمانی این فصل چند بازیکن که مدال قهرمانی جهان و آسیا دارند را به خدمت گرفته است تا بتواند قهرمانی را از آن خود کند.»


سهیلا و الهه برای هم کری‌خوانی می‌کنند‌: «با الهه کری‌خوانی داریم. زمانی که برای مسابقه یا تمرین به بعضی از شهر‌های چین می‌رویم همدیگر را می‌بینیم و برای هم شروع به کری‌خوانی می‌کنیم، اما رفاقت و صمیمیت ما دو خواهر خیلی بیشتر از گذشته است و این امکان وجود دارد که در فینال بازی‌ها رودرروی هم قرار بگیریم.»


سهیلا به سفر احتمالی شهربانو به چین اشاره می‌کند‌: «او به خاطر سقف پایین قرارداد‌ها در لیگ ایران بازی نمی‌کند، اما چینی‌ها به شهربانو پیشنهاد بازی در لیگ چین را داده‌اند به همین خاطر احتمال دارد شهربانو برای فینال لیگ به چین سفر کند، با توافقی که صورت گرفته اگر حضور شهربانو در ترکیب تیم ما نهایی شود، قطعاً قهرمان می‌شویم.»
لژیونر ساندای ایران درباره مصدومیتش ادامه می‌دهد‌: «در جریان تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شدم و با نظر کادر فنی اجازه بازی در هفته اول را نداشتم، اما این هفته قرار است در ترکیب تیم چانگ چونگ به مصاف رقبا بروم.»


او از ملاقات با سفیر آلمان حرف می‌زند‌: «میشاییل کلور برشتولد سفیر آلمان در تهران فیلم مبارزات ما و حتی فیلم صفر تا سکو را دیده بود، به همین خاطر خیلی مشتاق بود تا ما را از نزدیک ببیند. از من و خواهرانم دعوت کردند تا با ایشان ملاقات داشته باشیم. در شرایطی که الهه در ایران حضور نداشت با شهربانو به ملاقات سفیر رفتیم و به طور نمادین با سفیر تمرین مشترکی انجام دادیم و شهربانو نسخه‌ای از فیلم صفر تا سکو را به میشاییل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران هدیه کرد. سفیر آلمان در صفحه شخصی خود در توئیتر و اینستاگرام این تصاویر را به اشتراک گذاشت.»


منصوریان سطح فنی لیگ چین را بالا می‌داند‌: «چینی‌ها تمرینات دشواری را برگزار می‌کنند و از حضور در جمع آنان، تجربه ارزشمندی به دست می‌آورم که به طور حتم در سال‌های پیش رو کمک شایانی برای من و الهه خواهد بود. روش مبارزه با چینی‌ها را به خوبی می‌دانم و در مسابقات آینده به راحتی آن‌ها را شکست خواهم داد.»

برچسب ها: تدبیر24 ، منصوریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها