بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مدافع استقلال گفت: مصدومیتم بد موقع بود و باعث شد تیم ملی را از دست بدهم.
تدبیر24»آرمین سهرابیان بازیکن جوان استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که در زیر می‌خوانید.
* از شرایط دستت چه خبر؟
مشکلی بابت مصدومیت ندارم و آتل دستم را یک هفته است که باز کردم و فیزیوتراپی انجام دادم. فکر می‌کنم یک هفته زمان لازم دارم تا در بهترین شرایط قرار بگیرم، اما مشکلی برای شروع تمرینات ندارم و می‌توانم از اولین روز در کنار تیم تمرین کنم.
* این مصدومیت شانس حضور در تیم ملی را نیز از تو گرفت.
متاسفانه بد موقع مصدوم شدم. من خیلی کم مصدوم می‌شوم، اما این بار مصدومیت بد موقع بود و باعث شد تیم ملی را از دست بدهم و از شرایط خوب دور شوم. با این وجود برای تیم ملی در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی با قهرمانی به ایران بازگردد.
* استقلال یک نیم فصل پر فراز و نشیب داشت. در این باره صحبت کن.
هفته‌های اول نیم فصل واقعا سخت بود. ما با از دست دادن چند بازیکن لیگ را شروع کردیم و برای هماهنگی بیشتر میان بازیکنان به زمان نیاز داشتیم که با گذشت زمان این موضوع مشخص شد و تیم به شرایط خوبی رسید. چند برد متوالی ثبت کردیم و در شرایطی که نتیجه‌های خوبی گرفتیم، به نیم فصل رسیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نیز شرایط به همین شکل باشد و با تمرینات خوب به استقبال ادامه بازی‌ها می‌رویم.
*یک اردوی تدارکاتی نیز پیش رو دارید.
قطعا اردوی قطر به ما کمک خواهد کرد. تغذیه و آرامش در شرایط اردوی در سطح مناسب است و همه در کنار هم هستیم و می‌توانیم با هم جلسات آنالیز و فنی و تمرین داشته باشیم و روی نقطه ضعف‌ها کار کنیم. میخواهیم با تمرینات خوب برای نیم فصل دوم خود را آماده کنیم.
* بعد از تعطیلات نیم فصل دیدار‌های استقلال سخت خواهد بود.
قطعا همینطور است. بازی‌های نیم فصل دوم همیشه سخت است و تیم‌ها به خوبی تقویت می‌شوند. همچنین در آسیا نیز دیدار‌های سختی داریم. مطمئنا در این گروه همه از استقلال می‌ترسند و با حضور استقلال این گروه تبدیل به گروه مرگ شده است. ما سال گذشته نیز از چنین گروهی به عنوان صدرنشین صعود کردیم و امسال نیز همه امید داریم تا با موفقیت کار خود را در مرحله گروهی به پایان برسانیم و این موضوع مطمئنا با همدلی و اتحاد درون تیمی شدنی است.
* پیش بینی تو از نیم فصل دوم چیست؟
اگر شرایط خوب خود در هفته‌های پایانی نیم فصل اول را ادامه دهیم، قطعا به صدر نزدیک می‌شویم و شانس قهرمانی داریم. فاصله ۶ امتیازی با صدر جدول در نیم فصل غیر قابل جبران نیست و ما باید در بازی‌های خودمان برنده باشیم. در این میان حمایت هواداران نیز بسیار مهم و اثرگذار است. هواداران عزیز استقلال همواره در روز‌های سخت حامی تیم و یار دوازدهم بوده اند و در نیم فصل دوم نیز محبت و حمایتشان همراه استقلال خواهد بود.
*بیش از یک سال و نیم از حضورت در استقلال می‌گذرد و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردی.
من ابتدای حضورم در استقلال شرایط خوبی نداشتم، اما بعد از حضور آقای شفر، شرایط عوض شد. ایشان یک اصل مهم را پیگیری می‌کند و هر کس در تمرین خوب باشد، به او فرصت می‌دهد. من از فرصت سرمربی استفاده کردم و توانستم برای استقلال بازی کنم. بازی کردن در استقلال خیلی سخت است. در پست من ترافیک هم بود، اما من تمرین کردم و سرمربی به من فرصت داد. پیش از حضور در استقلال در تیم‌های ملی و سپاهان تجربه خوبی داشتم و می‌دانستم باید از فرصتم به خوبی استفاده کنم. تمام تمرکز خود را روی فوتبال گذاشتم و توانستم از اولین شانسی که شفر به من داده بود، استفاده کنم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که در این مدت از من حمایت کردند.
*در سال آخر قرارداد خود هستی، در استقلال خواهی ماند؟
باشگاه برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد داده است. من نیز استقلالی هستم و علاقه دارم در تیم حضور داشته باشم و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهم کرد تا در استقلال باقی بمانم.
برچسب ها: تدبیر24 ، ستاره
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها