بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
رزومه مارتین فورکل مربی آلمانی استقلال که تازگی به این تیم پیوسته نشان می‌دهد که او در دو فصل اخیر به عنوان مربی بدنساز فعالیت کرده است

تدبیر24»مارتین فورکل، مربی ۳۹ ساله و آلمانی که تازگی به جمع کادرفنی استقلال اضافه شده، دوران حرفه‌ای فوتبالش را در سال ۱۹۹۸ به عنوان یک مدافع در باشگاه گروتر فورث آغاز کرد و تا فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ به عنوان بازیکن در تیم‌های مختلف آلمانی فعالیت کرد. او در طول دوران بازیگری، شش بازی برای آلمان در جام جهانی زیر ۲۰ سال نیجریه که در سال ۱۹۹۹ برگزار شد، انجام داد. از هم‌بازیان او در تیم‌ملی آلمان که بعدها اسم و رسمی پیدا کردند می‌توان به تیمو هیلدربراند، دروازه‌بان تیم‌های اشتوتگارت، والنسیا و شالکه اشاره کرد که برای تیم‌ملی بزرگسالان آلمان هم به میدان رفته است.

فورکل که بیشتر دوران فوتبالش را در باشگاه ساربروکن، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ‌های منطقه‌ای آلمان گذرانده بود، در سال آخر دوران بازی‌گری‌اش به عنوان بازیکن - مربی در این تیم فعالیت کرد و پس از بازنشستگی، هدایت تیم زیر ۱۹ ساله‌های ساربروکن را برعهده گرفت که در همان فصل به طور موقت هدایت تیم اصلی ساربروکن به او واگذار شد.

مارتین فورکل پس از جدایی از ساربروکن، از سال ۲۰۱۶ به ویتنام رفت و به کادرفنی تیم‌ملی زیر ۱۹ سال این کشور ملحق شد. تیم زیر ۱۹ ساله‌های ویتنام در سال ۲۰۱۷ به همراه ایران، عربستان سعودی، ژاپن و کره‌جنوبی در جام جهانی زیر ۲۰ سال کره‌جنوبی حاضر شد و فورکل به عنوان مربی بدنساز در این تیم حضور داشت.

این مربی آلمانی که مدرک A مربی‌گری از یوفا دارد، در ادامه حضورش در کشور ویتنام به عنوان مربی بدنساز به تیم هوشی‌مینه این کشور پیوست. این تیم در حال حاضر در رده دوازدهم لیگ ۱۴ تیمی ویتنام قرار دارد.

طبق صحبت‌های امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال، فورکل قرار است هم در تیم بزرگسالان و هم در تیم‌های پایه فعالیت داشته باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، آشنایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها