بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا به شکل پیچیده ای، مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کند.
تدبیر24»طی روز‌های اخیر، چند جلسه مختلف بین ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم رقم خورد که در آخرین جلسه در روز پنجشنبه گذشته، عرب صحبت‌هایی در خصوص مطالبات بازیکنان این تیم مطرح کرد.
شنیدیم او به بازیکنان گفته بود مطالبات باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا تا چند روز دیگر تهیه می‌شود و این پول به زودی به حساب بازیکنان واریز می‌شود.
در این مورد، یکی از نزدیکان به باشگاه به ما گفت: «به احتمال فراوان این پول زمانی که بازیکنان پرسپولیس در اردوی قطر هستند به آن‌ها پرداخت خواهد شد.»
شایعه شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تحریم‌های ایران، حق وارد کردن پاداش پرسپولیس به داخل کشورمان را ندارد و همین حالا نیز، پول در یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس است. به همین علت وقتی سرخپوشان از ایران بیرون بروند و راهی اردوی قطر شوند، می‌توانند پول را دریافت کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، شرایط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها