بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در واکنش به اینکه کی‌روش او را به حمایت از تیم ملی دعوت کرده است، گفت: نیازی به دعوت کسی ندارم.
تدبیر24»علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در حاشیه دوره A کلاس‌های مربیگری در هتل آکادمی در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه اظهار داشت: من خیلی وقت است که حرف‌هایم را در فوتبال گفته‌ام. حالا آنهایی صحبت کنند که دستی بر آتش دارند. نیازی به صحبت‌های من نیست.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگاران که عنوان کردند، می خواهند در مورد کلاس‌های مربیگری سؤال کنند، گفت: دو روز از کلاس‌های ما گذشته است. اجازه بدهید که یک هفته بگذرد و بعداً صحبت می‌کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که درخواست خبرنگاران را برای مصاحبه رد کرده بود، در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش او را برای حمایت از تیم ملی به جام ملت‌ها دعوت کرده است، گفت: ما نیازی به دعوت کسی نداریم!

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا نه، اظهار داشت: مگر غیر از این است؟! ما تیم اول آسیا هستیم و آیا نباید شانس اول قهرمانی باشیم؟ مگر غیر از این است؟

خبرنگاری این نکته را یادآوری کرد که تیم ملی ایران سال‌هاست در رنکینگ فیفا تیم اول آسیاست و کی‌روش هم هشت سال روی نیمکت تیم ملی حضور  داشته که کریمی در پاسخ به این خبرنگار تصریح کرد: من کاری به کسی که آنجا حضور دارد، ندارم، اما آیا تیمی که هفت هشت سال است که در رده اول آسیا قرار دارد، اکنون نباید شانس قهرمانی باشد؟! عملکردمان هم که در جام جهانی خوب بود و اکنون باید شانس اول قهرمانی باشیم. دیگر بحثی ندارد و غیر از این نیست که مردم فقط به قهرمانی راضی می‌شوند. هرکسی بهانه می‌آورد، دنبال بهانه خودش است. با شرایطی که داریم، در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم، باید شانس اول قهرمانی باشیم. تمام شد و رفت.

وی در مورد اینکه بحث امکانات هم مطرح می‌شود، گفت: این امکاناتی که در اختیار تیم ملی بوده است، در هیچ‌کدام از ادوار تیم ملی وجود نداشته. چه قبل از ما و چه خود ما، چنین امکاناتی نداشتیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، علی کریمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها