بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
قیمت 5 میلیون یورویی هافبک جدید تراکتورسازی سرو صدای زیادی بپا کرد.
تدبیر24»کوین کنستانت، هافبک دفاعی شناخته شده اهل گینه که سابقه بازی در میلان ایتالیا را دارد روز گذشته با قراردادی 3.5 ساله به تراکتورسازی پیوست.
جذب بازیکنان مطرح این چنینی در عین جذابیتی که دارد همیشه همراه را حواشی و شایعاتی است که نسبت به میزان هزینه جذب او وجود دارد و هافبک جدید تراکتورسازان هم از این قائده مستثنی نبود.
ساعتی پس از اعلام رسمی جذب کنستانت از سوی باشگاه تراکتورسازی، خبری مبنی بر قرارداد 5 میلیون یورویی (بالغ بر 60 میلیارد تومان) این بازیکن منتشر شد که سرو صدای زیادی بپا کرد و با واکنش‌های مختلفی همراه بود و عده‌ای نسبت به این هزینه هنگفت موضع گرفتند.
در متن خبر منتشر شده آمده بود که خرید جدید تراکتورسازی سابقه بازی در میلان را دارد و برای جذب او 5 میلیون یورو پرداخت شده که این اشاره به قراردادی دارد که وی با تیم ایتالیایی بسته و به اشتباه به عنوان مبلغ جذب او توسط تراکتورسازی در نظر گرفته شد.
نکته حائز اهمیت در این میان این است که مبالغی که در فوتبال اروپا به عنوان هزینه جذب بازیکن مطرح می‌شود، پولی است که بابت صدور رضایت نامه به باشگاه داده می‌شود و دستمزد خود بازیکن به مراتب ارقامی پایین‌تر از اینهاست و 5 میلیون یورویی که میلان برای جذب این بازیکن پرداخت کرده به باشگاه قبلی او یعنی جنوا رسیده است نه خود او.
تراکتورسازی هم در حال حاضر کنستانت را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته و مبلغی برای صدور رضایت‌نامه وی پرداخت نشده و فقط مبلغ قراردادی است که به خود او پرداخت شده است.
قیمتی که سایت مطرح ترنسفرمارکت برای کنستانت در نظر گرفته 450 هزار یورو است که این هم مربوط به هزینه صدور رضایت نامه اوست و مشخصاً دستمزد خود این بازیکن پایین‌تر است.
در فوتبال اروپا هم بازیکنان زیادی نیستند که دستمزد 5 میلیون یورویی داشته باشند. بازیکن مطرحی مثل ایکاردی در اینتر میلان که 2 فصل آقای گل لیگ این کشور شد تا فصل قبل 4.5 میلیون یورو دریافتی داشت که با افزایش دو برابری روبرو شده و در حال حاضر 9 میلیون یورو می‌گیرد.
چیزی که مشخص است این است که مطرح شدن مبلغ 5 میلیون یورو برای جذب کنستانت صحت ندارد و این بازیکن با توجه به شرایطی که در لیگ سوئیس داشته و البته اینکه بازیکن آزاد بوده است با مبلغ مناسبی جذب تراکتورسازی شده است ولی بازهم بهتر است باشگاه تراکتورسازی برای خوابیدن شایعات نسبت به این موضوع شفاف‌سازی کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها