بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
مدیر کارخانه سام الکترونیک:
مدیر کارخانه سام الکترونیک گفت:ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و وظیفه تولیدکنندگان ،حمایت از دولت و مردم کشور است تا به واسطه تولیدات مناسب نگذاریم چرخه اقتصادی کشور فلج شود.

تدبیر24»محمد نورایی گفت: صنعت لوازم خانگی بعد از انقلاب با پیشرفت تکنولوژی توانست مسیر خود را از واردات به سمت تولید تغییردهد و در مسیر خودکفایی و تولید قدم بر دارد.

وی افزود: از سال ۱۳۷۷ شرکت با هدف تولید دستگاه های صوتی و تصویری به طور خاص تلویزیون و مانیتور آغاز به کار کرد و با تلویزیون های لامپی فعالیت خود را شروع و بعد از آن تبدیل به دستگاه های ال سی دی و بخش دیگری مثل پلاسما و در نهایت ال ای دی شد که در مدل های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در بازار به فروش می رسد و این ماهیت اصلی تولید است.

مدیر کارخانه سام الکترونیک تصریح کرد: شرکت در بخش محصولات لباس شویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، جارو برقی و تلویزیون مشغول به تولید است و این مجموعه ها همگی تولید داخل هستند و با توانایی مهندسان ایرانی مسیر پیشرفت هموار شده است.

نورایی ادامه داد: باتوجه به سرمایه گذاری صد درصد ایرانی که دو سال پیش در حوزه داخلی سازی انجام شد و در حال حاضر صرفا فقط موتور ماشین لباس شویی، کمپرسور یخچال و ماژول تلویزیون ها وارد می شوند و بقیه لوازم به طور کل تولید داخل است.

مدیر کارخانه سام الکترونیک در پایان بیان داشت: در گذشته ۵۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم داشتیم اما علیرغم اینکه با شرایط اقتصادی امسال قاعدتا با افت تولید مواجه بودیم ولی بازار مصرفی ایران را در لوازم خانگی و تلویزیون تا امروز تحت پوشش قرار داده ایم و باز هم ادامه خواهیم داد ولی این تعدیل نیروهایی که بسته به شرایط اقتصادی انجام شد تقریبا چیزی حدود ۳۰۰۰ نفر در این حوزه مشغول به کار هستند و برای شبکه های پخش و فروشگاهی و کانال های فروش اشتغال زایی انجام شده است.


برچسب ها: تدبیر24 ، نگذاریم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها