بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
بازیکن ایرانی تیم دیناموزاگرب کرواسی گفت:‌ بودیمیر برای حضور در پرسپولیس با من صحبت کرد و به نظرم او بازیکن توانمندی است که می‌تواند به این تیم در ادامه مسابقات کمک کند.
تدبیر24»صادق محرمی در خصوص وضعیتش در تیم دیناموزاگرب و احتمال حضور یک بازیکن از این تیم در پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
* تمرینات تیم دیناموزاگرب آغاز شده و درباره شرایط خودت و تیم صحبت کن.
بعد از اینکه چند روزی به تهران و شمال کشور رفتم مجدداً به کرواسی برگشتم تا تمریناتم را با دیناموزاگرب آغاز کنم خوشبختانه شرایط خوبی دارم و فردا راهی ترکیه خواهیم شد تا اردوی ۱۵، ۱۶ روزه‌ای را در این کشور برگزار کنیم. در این اردو چند بازی دوستانه هم انجام خواهیم داد و بعد از آن به کرواسی برمی‌گردیم تا آماده نیم‌فصل دوم لیگ این کشور شویم.
* این روز‌ها صحبت از حضور بودیمیر هم‌تیمی تو در دیناموزاگرب در پرسپولیس می‌شود. در این باره چیزی شنیده‌ای؟
بله، خبر دارم که بودیمیر با پیشنهادی از سوی پرسپولیس روبه‌رو شده و او یکی از هم‌تیمی‌های خوب ماست. در این مدت که او را می‌شناسم به نظر من یکی از بازیکنان خوب از نظر فنی و اخلاقی تیم ماست که خیلی بازیکن خوب و توانمندی است. او هم روی زمین توانایی‌های خوبی دارد و هم اینکه در بازی‌های هوایی متبحر است. به نظر من بودیمیر می‌تواند به پرسپولیس کمک خوبی انجام دهد چرا که بازیکن توانمندی است.
* این بازیکن با تو درباره حضور در پرسپولیس صحبت کرده است؟
بله. او با من در این باره حرف زد و شرایط تیم پرسپولیس و زندگی در ایران را از من پرسید و من هم اطلاعات خیلی خوبی از پرسپولیس و هوادارانش و همچنین زندگی در تهران به او دادم.
* فکر می‌کنی با صحبت‌های تو بودیمیر راغب به حضور در پرسپولیس خواهد شد؟
من در این باره چیزی نمی‌دانم چرا که چیزی هم در این خصوص مشخص نیست، اما او به من گفت که مشغول بررسی پیشنهاد پرسپولیس است و به آن فکر می‌کند. من در جریان اینکه پرسپولیس چه پیشنهادی به او داده و چه مذاکراتی در این باره صورت گرفته نیستم، اما می‌دانم که مدنظر برانکو است و از من در خصوص وضعیت پرسپولیس پرسید و من هم اطلاعات خوبی به او دادم.
* پرسپولیس سودای قهرمانی آسیا را در سر دارد و فکر می‌کنی بازیکنی مثل بودیمیر چقدر می‌تواند به رسیدن به این موفقیت کمک کند؟
به نظر من وقتی او برای حضور در پرسپولیس انتخاب شده یعنی اینکه بازیکن خیلی خوبی است. برانکو بی‌جهت دست روی بازیکنی نمی‌گذارد و این مسئله نشان می‌دهد که کسانی که به دنبال تقویت پرسپولیس هستند با بررسی کامل این کار را انجام دادند. به نظر من بودیمیر بازیکن توانمندی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند، اما اینکه کار‌ها چطور پیش می‌رود من از آن بی‌اطلاع هستم.
* خودت بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟
بله. همه بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و شرایط این تیم را پیگیر هستم.
* وضعیت خودت در دیناموزاگرب چطور است؟
خوشبختانه شرایطم خوب است و تمریناتم را برای حضور پر قدرت در نیم‌فصل دوم آماده می‌کنم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتوانم بیشتر به تیمم کمک کنم، اما باید ببینیم که در ادامه مسابقات چه پیش می‌آید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها