بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
با رسیدن به فصل زمستان تب جابجایی بازیکن در تیم‌های مختلف اروپایی بالا می‌رود و شاهد جابجایی‌های عجیبی هم هستیم.

تدبیر24»با رسیدن به ژانویه و فصل زمستان تیم‌های اروپایی به صرافت تقویت خود افتاده‌اند و هر روز خبر از جابجایی بازیکنان مختلف در سطح اروپا شنیده می‌شود. لحظه به لحظه با ما باشید با تمام اتفاقاتی که پیرامون مبحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا خواهد افتاد و ما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.


سه شنبه 8 ژانویه:

* مانوئل نویر در مصاحبه‌ای اعلام کرده قصد جدایی از بایرن مونیخ را ندارد و می‌خواهد در این تیم بازنشسته شود.

* منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب فیلیپ کوتینیو از بارسلونا است و برای این انتقال 100 میلیون پوند در نظر گرفته است.

* کیلور ناواس که در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد به سبب عملکرد ضعیف کورتوا بین ماندن و رفتن مردد شده است. آرسنال مشتری جدید این دروازه‌بان است.

* باشگاه لیورپول به سبب مصدومیت مهره‌های خود در مرکز خط دقاعی قصد جذب بازیکن در این منطقه را دارد و مهدی بن عطیه را برای این پست در نظر گرفته است. از منچسترسیتی به عنوان یکی دیگر از مشتریان مدافعان مراکشی یاد می‌شود.

* تیم بارسلونا قصد دارد قرارداد مدافع چپ خود یوردی آلبا را تمدید کند. این بازیکن از یوونتوس و سیتس پیشنهاد دارد.

* حکیم زیاش هافبک مراکشی تیم آژاکس که از تیم‌های مختلف اروپایی پیشنهاد دارد اعلام کرده در آژاکس خوشحال است و درباره جدایی از این تیم تصمیمی نگرفته است.

* ناگلزمن سرمربی جوان هوفنهایم که یکی از مربیان صاحب سبک فوتبال آلمان است شایعات هدایت تیم ملی آلمان را رد کرد.

* یانیک کاراسکو وینگر بلژیکی تیم دالیان چین که مورد توجه تیم منچستریونایتد قرار گرفته بود با پیشنهادی از تیم میلان مواجه شده و در انتخاب بین این دو تیم مردد است.

* آلبرتو مورنو مدافع چپ اسپانیایی تیم لیورپول از نیمکت نشینی در این تیم کلافه شده و قصد دارد فوتبال خود را در لالیگا ادامه دهد.

* مائوریتسیو ساری سرمربی تیم چلسی از مسئولان این باشگاه تقاضا کرده سریعتر تکلیف حضور هیگواین در این تیم را مشخص کنند.


برچسب ها: تدبیر24 ، شایعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها