بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
هافبک استقلال گفت: حق طبیعی بازیکنان است که مطالبات‌شان را دریافت کنند و این موضوع همیشه سر وقت اتفاق نیفتاده است.
تدبیر24»علی کریمی، هافبک استقلال پس از اینکه از لیست نهایی تیم ملی خط خورد این روز‌ها را در تهران می‌گذراند. کریمی روز گذشته مهمان برنامه فرمول یک بود و با علی ضیا به گفتگو پرداخت. وی در خصوص شرایط تیم ملی گفت: امسال شانس زیادی برای قهرمانی داریم. به خاطر بازی‌های روز‌های گذشته و شگفتی‌سازی تیم اردن این احتمال وجود دارد با استرالیا بازی کنیم و به راحتی تا نیمه‌نهایی آسیا پیش برویم.
کریمی در خصوص وضعیت این روز‌های استقلال گفت: بازیکنان مصدوم در نیم‌فصل اول به ترکیب بازخواهند گشت و از این نظر مشکلی نداریم، اما مشکلات مالی گریبانگیر تیم شده است. زمین برای تمرین نداریم و فعلاً اردوی قطر هم لغو شده است. دریافتی‌های ما تا نیم‌فصل اول در حالی که طبیعتاً باید ۵۰ درصد باشد بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بوده است. برخی بازیکنان تیم از فصل گذشته نیز طلب دارند و هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.
وی درباره اعتصاب بازیکنان این تیم در روز‌های گذشته افزود: بحث ما بحث اعتصاب نیست! حق طبیعی بازیکنان است که مطالبات‌شان را دریافت کنند و این موضوع همیشه سر وقت اتفاق نیفتاده است. تیم‌های دیگر لیگ برتر ۵، ۶ روز است تمرینات خود را شروع کرده‌اند، اما در تیم ما هیچ خبری نیست. در واقع باشگاه تصمیم به تعطیلی تمرینات داشته! و هر گونه اعتصاب را تکذیب می‌کنیم. از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهم به فکر استقلال باشند چراکه تیم ما مصاف سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و با این اوضاع به جایی نمی‌رسیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر از بحران خارج شویم.
کریمی در خصوص اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال گفت: حضور ایشان قطعاً می‌تواند تأثیرگذار باشد. از لحاظ روحی و روانی تقویت خواهیم شد و مطمئن هستم حضور ایشان می‌تواند کمک بزرگی به تیم باشد. از مدیریت و مسئولان می‌خواهم به تیم استقلال نگاه ملی داشته باشند. در شأن استقلال نبوده و نیست که از نظر مالی مشکل داشته باشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، کریمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها