بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی قطر با اتفاقات بامزه ای همراه شد.
پرسپولیسی‌ها که ظهر دیروز (سه شنبه) تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کردند، برای عصر این روز، یک جلسه تمرینی در کمپ زیبا و مجهز اسپایر پشت سر گذاشتند. بخشی از تمرینات، بدنسازی و کار‌های هوازی بود و بخشی نیز، کار با توپ و فوتبال درون تیمی.
برانکو به عنوان داور، دو تیم سفید و قرمز را تشکیل داد تا مقابل هم به میدان بروند. بازی با هیجان خاصی آغاز شد و در نهایت، تیم سفید با ستاره‌هایی مثل علی علیپور، سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده توانست تیم قرمز که کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و... را در ترکیب داشت، شکست بدهد. بازی که تمام شد، بازیکنان تیم سفید، برانکو را کشان کشان به میانه میدان بردند تا با سرمربی تیم عکس یادگاری بگیرند. البته کمال تلاش زیادی داشت تا در روز شکستش، هیچ عکسی منتشر نشود.
علی علیپور با انتشار این عکس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «کمال، داداش چرا عکسمونو خراب می‌کنی؟ چیزی نشده که، ما عادت داریم به بردن. بازی دیگه، برد و باخت داره» کامیابی نیا هم در جواب علیپور نوشت: «من ارتش یک نفره ام»، اما پاسخ شجاع به حرف کمال، جالب‌تر بود: «آره، هیچ کس مثل تو امروز نباخت!»
برچسب ها: عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها