بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
مجری برنامه زنده «ورزشگاه» به اظهارات گزارشگر افغانستانی درباره بازی ایران - یمن واکنش نشان داد.
تدبیر24»علی انصاریان سه شنبه شب و در برنامه زنده «ورزشگاه» به ویدئوی منتشرشده از گزارشگر افغانستانی واکنش نشان داد و از او خواست فقط به گزارش فوتبال بپردازد.

انصاریان در بخشی از این برنامه با اشاره به ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی درباره کنایه گزارشگر افغانستانی به پخش بازی ایراین-یمن از تلویزیون ایران، خطاب به گزارشگر مذکور گفت: «یه گزارشگر عزیز افغانستانی گفته بود تصویری که می بینید در ایران با یکی دو دقیقه دیرتر ایرانی ها می بینن یا کلا نمی بینن! دوست عزیز، قربونت برم اصلا این حرفو نزن! ما چیزهایی رو دیدیم که شما اصلا ندیدید. بعد یادت هم باشه درباره کشوری داری حرف میزنی که خیلی خیلی مدیونش هستید، بنابراین سعی کن گزارشت رو بدی و به این چیزها کاری نداشته باشی، ممنونم ازتون!»

برنامه ورزشی «ورزشگاه» همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هر شب با اجرای علی انصاریان و مهدی واعظی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.


برچسب ها: تدبیر24 ، انصاریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها