بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
جواد خیابانی از آن چهره هایی است که به دلایل ماجراهایی که در برنامه زنده و در تفسیر بازی های فوتبال می کند، همواره به یکی از سوژه های مهم رسانه ها و کاربران در فضای مجازی قرار می گیرد. مدتی بود که اهالی رسانه و کاربران فضای مجازی منتظر اتفاقات جدیدی از او بودند.
تدبیر24»تا اینکه در بازی ایران و یمن که دوشنبه شب برگزار شد، در دو موقعیت سوژه کاربران در فضای مجازی شد. تا جایی که ویدئوهای این دو بخش در فضای مجازی دست به دست شد. یک بار زمانی که به دلیل ممیزی تصاویر استادیوم، تصویری از دو بچه در حال چیپس خوردن در حال نمایش بود که خیابانی یکباره روی تصویر مکث کرد و گفت به ما هم چیپس بدین!
بار دوم هم زمانی که تصاویر پیش از آغاز نیمه دوم پخش می شد، تصویر به استودیو برش خورد و خیابانی در حال چای برداشتن از سینی یکی از بچه های تدارکات بود و همزمان بی توجه به اینکه همکارش در حال توضیح تصاویر است، قند هم طلب کرد! به هر حال طرفداران فوتبال با ادبیات و مدل تفسیر و اجرای جواد خیابانی آشنا هستند و همواره زمانی که نام او در اجرای برنامه و یا تفسیر بازی فوتبال شنیده می شود، گوش ها و چشم هایشان را تیز می کنند تا به قول خودشان از خیابانی سوتی بگیرند!
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها