بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
جواد گلپایگانی بازیگر ۶۷ ساله کشورمان در شهر گلپایگان به دنیا امده است، وی بل بازی در نقش آتقی در سریال آینه عبرت به کارگردانی محسن شاه محمدی در تلویزیون شناخته شد.
تدبیر24»جواد گلپایگانی سال ۱۳۲۹ در گلپایگان تهیه‌کننده و بازیگر اهل ایران است. وی با بازی در نقش آتقی در «سریال آینه عبرت» تبدیل به یکی از معروف‌ترین بازیگران ایرانی شد.از نظر شهرت، اگر چه اکثریت مردم، جواد گلپایگانی را به عنوان بازیگر می‌شناسند، اما او تهیه‌کننده دو فیلم قابل اعتنا و خوش ساخت «شیلات، رضا میرلوحی» و «نقطه ضعف، محمدرضا اعلامی» نیز بوده است.

ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر


جواد گلپایگانی که بازیگری در عرصه سینما را با فیلم‌های نقطه ضعف، شیلات، عصیانگران و مزدوران تجربه کرده است و با بازی در نقش آتقی در سریال «آینه عبرت» به کارگردانی محسن شاه محمدی در تلویزیون شناخته شد.

بازیگر نقش آتقی که ۱۴ سال از عمرش را در زندان گذرانده از دلایل زندانی شدنش و مشکلاتی که در این سال‌ها برای خانواده‌اش به وجود آمد، اینگونه گفته است : من به هیچ شخصی بدهکار نبودم اما بدشانسی آوردم و بعد هم زندان رفتم. ماجرا از این قرار است که اواخر دهه ۷۰ تصادف کردم که طی این تصادف یک نفر کشته و دیگری به شدت زخمی شد و چون ماشینی که سوار بودم بیمه نداشت و پولی نداشتم که بیمه را پرداخت کنم به زندان رفتم.

 

ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر

جواد گلپایگانی درباره مشکلات مالی آن روزهای خود این چنین توضیح داده است: در همان زمان من یک بنگاه خرید و فروش ماشین داشتم که به صورت نسیه ماشین‌ها را به مردم می‌فروختم درست مثل همین حالا که فروش نسیه ماشین‌ها را لیزینگ می‌گویند و چون نسیه ماشین می‌فروختم دست مردم چک داشتم. وقتی به زندان رفتم نتوانستم تعهداتی که به مردم داشتم ادا کنم بنابراین مجموع بدهی‌هایی که به مردم داشتم به اسم کلاهبرداری همه جا گفته شد در حالی که من کلاهبردار نبودم فقط بدشانسی آوردم.

از آن زمان هم نتوانستم زندگی خوبی داشته باشم و همه زندگی‌ام از هم پاشید مجبور شدم خانه‌ام را بفروشم، اموالم مصادره شد، خانواده‌ام بی‌سر و سامان شدند و فرزندانم ترک تحصیل کردند. البته همسرم در این مدت خیلی زحمت کشید و بچه‌ها را با مشکلات مالی بسیار بزرگ کرد. یکی از دخترانم ازدواج کرده و یک نوه شیرین زبان دارم اما دو فرزند دیگرم با ما زندگی می‌کنند.

جواد گلپایگانی، بازیگر نقش آتقی در سریال آینه عبرت با ریشه‌کن کردن مواد مخدر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و گفت یکی از برنامه‌هایم از بین بردن مواد مخدر است اما رد صلاحیت شد.

ماجرای ۱۴ سال زندانی شدن بازیگر نقش آتقی +تصاویر

برچسب ها: تدبیر24 ، ماجرا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها