بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
طبق گزارش رسیده، جمعه ۲۱ دی فیلم «قانون مورفی» در پردیس سینمایی کوروش اکران مردمی شد.

تدبیر24»اکران مردمی «قانون مورفی» با حضور رامبدجوان، آناهیتا درگاهی و با همراهی اشکان خطیبی برگزار شد.

در این اکران، رامبد جوان ضمن خوشامدگویی از حضور مخاطبان در سینما تشکر کرد و گفت: حمایت کردن از فیلم، به سینما رفتن و تماشای فیلم‌ها بر روی پرده سینماست.

او اضافه کرد: وقتی در سالن مشغول تماشای فیلم هستید با گوشی‌تان همراه نشوید، ساختن این فیلم کار سختی بود و بسیار اعتقاد دارم از نظر فنی یا تکنیکالی فیلم بسیار استانداردی ساخته‌ایم.

رامبد جوان در پایان گفت: شنیده‌ام گفته‌اند «قانون مورفی» برای بچه‌ها خوب نیست، معتقدم این فیلم برای بچه‌ها مناسب است و می‌توانند کنار خانواده این فیلم را تماشا کنند. فراموش نکنیم بچه‌های این دهه بسیار جلوتر از زمان هستند و همین‌طور «قانون مورفی» طنز درست و استانداردی دارد.

اشکان خطیبی بعد از پرسیدن این‌که چه کسانی فیلم را دوست نداشتند درحالی که آستین‌هایش را بالا می‌زد به شوخی گفت: از تمام کسانی که فیلم را دوست نداشته‌اند دعوت می‌کنم به بیرون از سالن بیایند تا نظرشان را عوض کنیم.

همین‌طور رامبد جوان با همراهی اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی و به اتفاق مخاطبان پردیس کورش در سانس ۱۶:۰۰ تولد نگارجواهریان را متفاوت تبریک گفت.


برچسب ها: تدبیر24 ، مورفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها