بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
قرار است یک مهاجم کروات و بلندقامت به جمع سرخپوشان در ادامه فصل اضافه شود.
تدبیر24»ماریو بودیمیر نام بازیکن کروات است که مدنظر برانکو ایوانکویچ قرار گرفته و اگر اتفاقی رخ ندهد، به زودی سرخپوش می‌شود.
این بازیکن در حالی در تمرینات اردوی قطر پرسپولیس اضافه شده که به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد. در حال حاضر، علی علیپور، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، مهدی شریفی و امید عالیشاه مدعیان اصلی بازی در خط حمله هستند و البته توانایی بازی در پست وینگر‌ها را نیز دارند. فراموش نکنید بازیکنانی، چون بشار رسن، سروش رفیعی، آدام همتی و احمد نوراللهی نیز برای حضور در ترکیب اصلی، مبارزه سختی خواهند داشت. با توجه به این ترافیک، امکان دارد بودیمیر به عنوان یک نیمکت نشین به جمع سرخپوشان اضافه شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، انتخاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها