بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
حامد کاویانپور در برنامه تلویزیونی صحبتی را مطرح کرده است که می تواند جنجال ساز شود

تدبیر24»کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس چند روز قبل پرده از رازی برداشت که می‌تواند فوتبال ایران را وارد چالش جدیدی کند.البته کاویانپور باید شهامتش را داشته باشد که دست یک سری از افراد پشت پرده را رو کند!

حامد کاویانپور یک حرفی را در برنامه تلویزیونی زد،سپس به نوعی تکذیبش کرد و توپ را در زمین دیگری بازی داد و ظاهرا دیگر همه چیز تمام! اما مگر می شود یک نفر از بازیکن سال های قبل پرسپولیس برای بازی در جام ملت های آسیا طلب ۴۰ میلیونی کرده باشد و ماجرا به همین راحتی پشت گوش بیفتد؟

این طور مواقع وظیفه کمیته اخلاق و کمیته انضباطی یا هر کمیته مسئول دیگری چیست؟ چطور تا دری به تخته ای می خورد،بلافاصله انواع و اقسام حکم های انضباطی و جرایم نقدی ردیف می شوند،اما وقتی یک  فوتبالیست سابق ادعایی را مطرح می کند قابل پیگیری نیست؟

کاویانپور تکذیب کرده و گفته که منظور او اصلا برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی که در آن سال ها هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت نبوده است.

او پای خبرنگاران و دلالانی را به میان کشید که آن زمان نقش واسطه را بازی می کردند و از حامدی که تازه از بند مصدومیت رها شده بود درخواست ۴۰ میلیون پول نقد کرده بودند!

حامد یا باید شهامتش را داشته باشد که اگر حرفی زده تا انتهایش برود (اگر می خواهد قدمی برای روشن شدن حقایق بردارد)یا اینکه اجازه بدهد تا دست های پشت پرده ای که همیشه در فوتبال ایران فعالیت داشته اند همچنان جولان بدهند و کک کسی هم نگزد!

حامد یک حرفی زد و سپس تکذیبش کرد اما اصلا مشخص نیست که چرا شاخک های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیز نشد و چرا کسی پی حرف های او را نگرفت؟

برچسب ها: تدبیر24 ، جنجالی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها