بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
مجری برنامه ۹۰، در هیچ کدام از برنامه های مخصوص جام ملت های آسیا تا امروز دیده نشده؛ نه در دو بازی نخست تیم ملی در مرحله گروهی نقش داشته و نه حتی در ویژه برنامه جام ملت ها رویت شده است.

تدبیر24»عادل فردوسی پور این روزها به جای حضور در استدیو ویژه جام ملت های آسیا یا سفر به امارات برای گزارش بازی های تیم ملی به دانشگاه می رود، فوتبال بازی می کند یا به بم سفر می کند.

هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که همه برنامه های فوتبالی را به فردوسی پور بدهند؛ شاید بعد از این همه سال باید فرصت به دیگران هم می رسید که این بار یک چالش مهم با مدیر شبکه ۳، باعث شد تا فردوسی پور بیشتر استراحت کند و دیگران هم مجری و برنامه ساز اصلی شوند!

او در هیچ کدام از برنامه های مخصوص جام ملت های آسیا تا امروز دیده نشده؛ نه در دو بازی نخست تیم ملی در مرحله گروهی نقش داشته و نه حتی در ویژه برنامه جام ملت ها رویت شده است.

درس و دانشگاه و رسیدگی به امور شخصی اولویت اصلی این روزهای فردوسی پور است.

حالا به نظر شما برنامه های جام ملت های آسیا چطور است؟ شاگرد فردوسی پور که این روزها پیشرفتش در صدا و سیما محسوس است، چه عملکردی داشته؟

برای بررسی کارنامه مجری و برنامه ساز امروزی اما هنوز فرصت باقی است؛ عادل فردوسی پور هم از ابتدا یک برنامه ساز نبود؛ او کارش را با گزارشگری فوتبال شروع کرد...

برای پسر با استعداد تلویزیون (که پشتکار او همیشه قابل تحسین است) حتی یک فرصت کوتاه در کار گزارش فوتبال هم می تواند کورسویی از امید باشد.

هنوز گفته نشده که فردوسی پور در جام ملت های آسیا اصلا حضور نخواهد داشت. شاید یک حضور غیرمنتظره در گزارش یکی از بازی های ایران، فردوسی پور را دوباره به فوتبال برگرداند.

همه گزارشگرانی که در این زمینه زحمت می کشند، محترم و دوست داشتنی هستند؛ حتی آنهایی که به تعبیر بعضی ها با تعابیر و کلمات خاص روی اعصاب رژه می روند. ما از آنها هم خاطرات بدی نداریم.

با این همه گزارش های عادل فردوسی پور برای خیلی ها یک چیز دیگر است؛ او دیگر در جام ملت های آسیا، برنامه ساز نیست؛ این واقعیتی است که در همین مدت کوتاه بر همگان مسجل شده اما شاید بازی با عراق یک بازگشت ویژه برای فردوسی پور باشد.

از کجا معلوم که گزارش این بازی را به عادل ندهند؟ هنوز البته هیچ خبری نیست؛ اما اگر این اتفاق رخ بدهد هیجان دیداری که برای همه ما مهم است و از آن بوی انتقام مسابقه سخت و نفسگیر ۴ سال قبل به مشام می رسد، بی تردید چند برابر خواهد شد.



برچسب ها: تدبیر24 ، فردوسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها