بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
یک رسانه قبرسی از ارسال پیام روشن سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا به رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی جهت ترک این تیم خبر داد.
تدبیر24»سایت ورزشی آپوئل قبرس امروز (دوشنبه) با انتشار تصویری از پائولو ترامزانی، سرمربی ایتالیایی و رضا قوچان‌نژاد در آغوش یکدیگر نوشت: رضا قوچان‌نژاد برای دومین بازی متوالی در لیگ دسته‌اول قبرس توسط سرمربی آپوئل از فهرست 18 نفره خارج شد تا به این نتیجه برسد دیگر تغییر ترکیب هیچ کمکی به او نخواهد کرد. روشن است که شرایط مهاجم چابک و پرانرژی ایرانی نیز از بد به بدتر تبدیل می‌شود.
در ادامه این مطلب با اشاره به پیام روشن سرمربی تیم آپوئل به رضا قوچان‌نژاد آمده است: شاید این یک راز مشترک است که دیگر چیزی حتی به صورت مرحله‌ای نیز تغییر پیدا نمی‌کند. این دلیل روشنی برای استفاده بیشتر از بالوق، دیگر مهاجم آپوئل در ترکیب اصلی است و رضا قوچان‌نژاد حتی جایی روی نیمکت ذخیره‌ها نیز ندارد، البته این اقدام سرمربی ایتالیایی می‌تواند دارای ابعاد دیگری نیز باشد که حاکی از پیام روشن و غیرمستقیم باشگاه آپوئل به رضا قوچان‌نژاد جهت تعویض تیمش باشد. بهترین گزینه برای این مهاجم ایرانی جستجوی تیم دیگری خواهد بود.
سایت آپوئل سپس درباره پیشنهاد تیم‌های ایرانی به رضا قوچان‌نژاد می‌نویسد: او حاضر به بازی در فوتبال ایران نیست و از سویی کمتر تیم اروپایی در سال جاری میلادی حاضر به جذب رضا قوچان‌نژاد با توجه به شرایطی که در تیم آپوئل داشت خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها