بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
شنیده‌ها از قطر و کمپ اسپایر حکایت ازآن دارد که اغلب بازیکنان پرسپولیس بازی اخیر تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا برابر ویتنام را از طریق تلویزیون تماشا نکرده‌اند!
تدبیر24»نگاه بدبینانه می‌تواند این باشد که قهرمان ایران و نایب‌قهرمان آسیا انتظار داشته ملی‌پوشان بیشتری در جام ملت‌های آسیا در امارات داشته باشد. سیدجلال حسینی آن گونه خداحافظی کرد، اما شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور و یکی، دو بازیکن دیگر انتظار داشتند دعوت شوند که نشدند. سروش رفیعی هم که آن مصاحبه را انجام داد و...
با توجه به اختلاف نظر و درگیری‌های رسانه‌ای برانکو و کارلوس کی‌روش شاید این تیم کی‌روش خیلی مطلوب سرخپوشان نباشد، اما اصل ماجرا چیز دیگری است. منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت معتقد بود ساعت برگزاری دیدار ایران و ویتنام به گونه‌ای بود که شاگردان برانکو در کمپ اسپایر مشغول استراحت در اتاق‌های خود بوده و نتوانسته‌اند برد ۲ بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش را تماشا کنند و دلیل اصلی همین موضوع بوده است. تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا باید روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف عراق برود و اگر این زمان با تمرین شاگردان برانکو تداخل نداشته باشد این بار پرسپولیسی‌ها بازی تیم ایران را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی به تماشا خواهند نشست.
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها