بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
آبی‌های پایتخت با گزینه‌های خارجی زیادی درحال مذاکره هستند.
تدبیر24»پاتریک فرایدی جدیدترین نام برای خط حمله استقلال، بازیکنی که سابقه بازی در لیگ صربستان را در کارنامه دارد بازیکنی است که به دلیل نداشتن قرارداد با هیچ تیمی و همچنین سن‌وسال خوبی که دارد مورد توجه مدیران استقلال و شفر قرار گرفته است و هیچ بعید نیست که در اردوی ترکیه به این تیم پرطرفدار اضافه شود.

 پس از اینکه استقلال نتوانست اولویت های اول شفر در خط حمله را جذب کند وینفرد شفر لیست جدیدی به امیر حسین فتحی داده است تا سریعا جذب انها صورت بگیرد، امروز یکی از ایجنت‌های نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شد که بازیکنی نیجریه‌ای در راه استقلال است و عکسی از آن بازیکن منتشر کرد که چهره بازیکن معلوم نبود.


 پس از این اعلام مشخص شد که این بازیکن نیجریه ای "پاتریک فرایدی" نام دارد که به نظر می‌رسد رزومه چندان قابل قبولی ندارد. باید دید امیر حسین فتحی که صبح امروز اعلام کرد بازیکنی با رزومه بالا در راه استقلال است زیر بار جذب این بازیکن میرود و یا اینکه جذب این بازیکن هم منتفی خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، الماس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها