بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یک‌شنبه شب به همان کمپی که پرسپولیس اردو زده است رسید.
تدبیر24»کمپ اسپایر قطر یکی از رؤیایی‌ترین کمپ‌های تمرینی دنیاست. این کمپ به طرز شگفت‌انگیزی پیشرفته و مجهز است و به صورت همزمان می‌تواند از ۱۳ رشته ورزشی متفاوت پذیرایی کند. کمپ اسپایر قطر زمین حرفه‌ای بسکتبال، استخر حرفه‌ای شنا و حتی پیست اسبدوانی و سوارکاری دارد. هرچند در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد امکانات فوتبالی این کمپ است. این کمپ یکی از کمپ‌های مورد علاقه پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی است که برای اولین بار اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در آن برگزار کردند.
آن زمان پپ گواردیولا سرمربی بایرن‌مونیخ بود و کارلو آنچلوتی هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده داشت. پس از آن این کمپ به سایر مربیان مطرح جهان هم معرفی شد. قطری‌ها برای معرفی بهتر کمپ اسپایر حتی پای ستارگان و سایر مربیان مطرح دنیای فوتبال از جمله لیونل مسی، رائول گونزالس، آنتونیو کونته و پوچتینو را هم به این کمپ باز کردند. همچنین ژاوی هرناندز کاپیتان فعلی السد و ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نیز به عنوان مشاور عالی این کمپ مشغول فعالیت است. یک‌شنبه شب گذشته اعضای کاروان تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به قطر و کمپ اسپایر رسیدند. پاری‌سن‌ژرمن در مجاورت محل تمرین پرسپولیس و با فاصله یک زمین چمن تمرین می‌کند. بنابراین طبیعی است بازیکنان پرسپولیس مشتاق دیدار ستارگانی همچون جیان لوئیجی بوفون، تیاگو سیلوا، دنی آلوس، مارکو وراتی، کیلیان امباپه، نیمار و... باشند. پیش از این مانوئل نویر کاپیتان بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان سرزده به محل تمرین پرسپولیس رفت و حتی با برانکو نیز ملاقات دوستانه‌ای داشت. نویرکه به قول پرسپولیسی‌ها انسان متواضع و مهربانی است با تک‌تک بازیکنان پرسپولیس به ویژه بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند گلر‌های دوم و سوم پرسپولیس (در غیاب علیرضا بیرانوند) عکس انداخت و برخورد صمیمانه‌ای داشت.
همچنین محمد انصاری و حسین ماهینی مصدوم وقتی برای بدنسازی به سالن وزنه رفتند با آرین روبن ستاره بایرن‌مونیخ و هلند روبه‌رو شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها