بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که چند روز پیش بازداشت شد به زندان نور منتقل شده است

تدبیر24»ملی‌پوش سابق فوتبال ایران را به زندان نور برده‌اند تا محکومیت یک سال زندان خود را سپری کند.

او محکوم است به رد مال، پرداخت ۲۰ میلیون تومان جزای نقدی و یک سال حبس و البته اگر از شاکی رضایت بگیرد و پول او را پس بدهد، انگار می‌تواند به جای زندان، جریمه نقدی بپردازد.

خانواده این فوتبالیست پرسپولیسی صد میلیون تومان از بدهی او به طلبکاری که حکم جلب سیار گرفته بود را جور کرده‌اند، اما شاکی می‌گوید تا تمام و کمال پولش را نگیرد، رضایت نمی‌دهد.

البته همبازی سابق این فوتبالیست هم از او شاکی است چراکه سند خانه مادرش را برای وام گرفتن او در گرو بانک گذاشته بود. دیروز در فضای مجازی، گزارشی از این همبازی سابق منتشر شد که این شخص گفت: «آن مصاحبه متعلق به چند سال پیش است و من هنوز نه حرفی درباره‌اش زده‌ام و نه شکایتم را روی پرونده‌اش گذاشته‌ام.»

گویا این فوتبالیست بازداشت‌شده شاکیان دیگری هم دارد. فعلاً ماجرای معامله زمینی در شمال برایش داستان شده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، بازیکن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها