بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
با جذب ماریو بودیمیر این سؤال پیش می‌آید که کدام مهاجم قرار است در نقش فوروارد هدف به میدان برود؛ علیپور یا بودیمیر؟
تدبیر24»از ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد که علیپور با توجه به آقای گلی در فصل گذشته گلزن اول پرسپولیس باشد، به ویژه که نگاهی به آمار پرسپولیس در سال‌های حضور برانکو نشان می‌دهد همیشه یک مهاجم اصلی در نقش گلزن ظاهر می‌شود و یک مهاجم در سایه او قرار می‌گیرد. اتفاقی که در دو فصل اخیر برای منشا افتاد و عجیب بود که برانکو از عدم گلزنی او انتقاد کرد! حالا با آمدن ماریو بودیمیر این سؤال پیش می‌آید که کدام مهاجم قرار است در نقش فوروارد هدف به میدان برود؛ علیپور یا بودیمیر؟ در ادامه نگاهی به آمار گلزنی مهاجم هدف پرسپولیس و مهاجم سایه این تیم می‌اندازیم.
عالیشاه و بنتسون در سایه طارمی
لیگ پانزدهم هادی نوروزی تک مهاجم پرسپولیس بود، ولی بعد از فوت کاپیتان پرسپولیس و تغییر سیستم بازی تیم برانکو و استفاده از دو مهاجم بنتسون، عالیشاه و یا علیپور در سایه طارمی قرار می‌گرفتند تا مهاجم بوشهری پرسپولیس با ۱۶ گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند. لیگ پانزدهم بعد از طارمی ۱۶ گله، بنتسون با ۷ عالیشاه با ۶ و علیپور با ۴ گل در رده‌های بعدی بهترین گلزنان پرسپولیس قرار گرفتند.
علیپور و امیری در سایه طارمی
برانکو که تجربه خوبی از بازی دادن به طارمی در نوک خط حمله داشت در لیگ شانزدهم، امیری و علیپور را فدای شماره ۹ تیمش کرد و طارمی هم دوباره آقای گل شد. بعد از طارمی ۱۸ گله، امیری با ۶ و علیپور با ۴ گل بهترین گلزنان پرسپولیس در لیگ شانزدهم بودند.
منشا در سایه علیپور
برانکو که اعتقاد عجیبی به طارمی داشت لیگ هفدهم را هم با او شروع کرد، اما بعد از محرومیت مهاجم پرحاشیه علیپور و منشا از زیر سایه او درآمدند. علیپور در پایان فصل سومین آقای گلی متوالی پرسپولیس برانکو را رقم زد و بعد از او احمدزاده با ۶ و کامیابی‌نیا ۵ و منشا با ۴ گل بهترین گلزنان پرسپولیس بودند.
                                                                                           ***
حالا با آمدن بودیمیر بلندقامت که فوروارد نوک تخصصی است باید دید برانکو چه تصمیمی خواهد گرفت و در ادامه علیپور باید در سایه بودیمیر بازی کند یا بودیمیر در سایه علیپور؟
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها