بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
اولین گزارش فردوسی‌پور در جام ملت‌های آسیا بدون طعنه به پایان نرسید!
تدبیر24»«فردوسی‌پور که پس از تعطیلی لیگ برتر برنامه نود را هم موقتا تعطیل کرده بود، بیشتر درگیر نوشتن و البته تصحیح کردن امتحانات دانشجویانش بود. او که رقابتی مهمی در جام ملت‌ها برای گزارش پیدا نکرده بود، مدتی از تلویزیون به دور بود. بازه‌ای که برای مجری برنامه نود بدون جنجال هم نبود. اما بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون بدون طعنه نبود. او در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود قطر در حال پیگیری بود، با اشاره به حرف‌های مسئولین عربستان درباره جدایی ورزش و سیاست گفت: «این جوری هم نبود که عربستانی‌ها باید به قطر ۱۰ تا بزنند و مثلا امارات را یک بر صفر ببرند.»

در شرایطی که واکنش‌ها نسبت به حرف‌های مسعود ده‌نمکی پایان ندارد، قطر با پیروزی ۰-۲ مقابل عربستان به مصاف عراق رفت و عربستان نیز به ژاپن برخورد کرد.»

برچسب ها: تدبیر24 ، شوخی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها