بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
سارا هایلند، بازیگر سریال Modern Family از لحظاتی که بسیار بسیار نزدیک به خودکشی اش بود پرده برداشت. وی که در برنامه تلویزیونی The Ellen DeGeneres Show حضور یافته بود از مشکلات متعدد زندگی اش گفت و این موضوع را فاش کرد که قصد داشته به زندگی اش پایان دهد.
تدبیر24»سارا هایلند، بازیگر سریال Modern Family از لحظاتی که بسیار بسیار نزدیک به خودکشی اش بود پرده برداشت. وی که در برنامه تلویزیونی The Ellen DeGeneres Show حضور یافته بود از مشکلات متعدد زندگی اش گفت و این موضوع را فاش کرد که قصد داشته به زندگی اش پایان دهد. او به رنج‌های زیادی که در سال گذشته متحمل شده اشاره کرد و اقرار کرد که این مسائل بر سلامت روانی وی اثر گذاشته و منجر به اتخاذ چنین تصمیمی شده است.

بازیگر معروفی که یک قدم با خودکشی فاصله داشت
وی افزود: «من شغل فوق العاده‌ای داشتم، سیستم حمایتی خوبی داشتم، اما بعد از ۲۶، ۲۷ سال تحمل درد مزمن و اینکه ندانی روز بعد حالت خوب است یا نه، واقعا، واقعا دشوار است.

بازیگر معروفی که یک قدم با خودکشی فاصله داشت
من در ذهنم نامه خودکشی ام را برای عزیزترین افرادم نوشته بودم. برای خودم دلایلی داشتم و هیچ وقت نمی‌خواستم آن نامه را روی کاغذ بنویسم، چون دوست نداشتم کسی بداند که چقدر در این خصوص جدی هستم.»
سپس الن از او پرسید که چقدر به انجام خودکشی نزدیک بوده است و او پاسخ داد: «خیلی، خیلی، خیلی زیاد».
اما هایلند گفت: پس از آنکه با شخصی صحبت کردم و از احساسات و دلایلم حرف زدم تصمیمم عوض شد. «سرانجام تصمیم گرفتم با کسی صحبت کنم و آن شخص به من گفت که حتما باید با یک روانکاو صحبت کنم. احساس می‌کنم دوباره باید با یک روانکاو صحبت کنم».

بازیگر معروفی که یک قدم با خودکشی فاصله داشت
اما وقتی با هر کسی صحبت می‌کردم آن‌ها می‌گفتند که «اوه، باید با یک رونکاو صحبت کنی و من هم به آن‌ها می‌گفتم که نمی‌خواهید به من کمک کنید.»
احساس کردم که خودم باید دست به کار شوم و به عمق روح و روانم سفر کنم. چون سال‌های سال بود که این راز را پیش خود نگه داشته بودم.
او امیدوار است که داستان او تجربه‌ای برای دیگران باشد تا هیچگاه تا این حد به خودکشی نزدیک نشوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، معروفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها