بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون در سال ۹۷ را با نگاهی گذرا بیشتر بشناسید: چهار دوره است که رسانه ملی جشنواره‌ای برای آثار برگزیده تلویزیونی خود در طی یک سال، برگزار کرده که هر ساله با حضور جمعی از مدیران، برنامه‌سازان و هنرمندان، آثار منتخب در بخش‌های مختلف از جمله پویانمایی، مسابقات تلویزیونی، مستند،
تدبیر24»برنامه‌های تاک شو، سریال، دوبلاژ و... تقدیر می‌شود. با توجه به اینکه تلویزیون در ساختار‌های مختلف تولیدات متنوعی دارد، جشنواره‌هایی از این دست همچون ویترینی، بهترین‌های سیما در طول یک سال را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

شبکه یک

«پایتخت ۵»

قریب به شش سال است که ۱۳ روز عیدمان را با پایتختی‌ها می‌گذرانیم. پایتختی که می‌توان گفت: نه تنها یک سریال بلکه جزئی از زندگی ما ایرانی‌ها شده است، گویی محسن تنابنده و سیروس مقدم خوب می‌دانند چه بسازند که مخاطب سخت پسند ایرانی را ۵۰ دقیقه پای تلویزیون بنشانند. شبکه یک، نوروز امسال هم توانست به تکرار سال‌های قبل این کار را به خوبی با «پایتخت ۵» انجام دهد. فصل پنجم «پایتخت» با موضوعی کاملا متفاوت همراه بود، به این صورت که از آدنای ترکیه به طرز عجیبی سر از سوریه و داعش درمی آورند. ترکیب بازیگران این فصل هم طبق روال گذشته بود و فقط بهرام افشاری به عنوان پسر بهبود به این تیم اضافه شد که بخش عمده‌ای از طنز این فصل بر دوش او بود. اما ظاهرا قرار نیست که پایتختی‌ها به این زودی میدان را خالی کنند چراکه خبر‌ها نوید ساخت «پایتخت ۶» را می‌دهند.

«آرماندو»

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی احسان عبدی‌پور و به نویسندگی امیر طاهری، عباس نعمتی و صادق خوشحال است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده و در سال ۱۳۹۷ از شبکه یک سیما پخش شد. «آرماندو» داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان را روایت می‌کند که سعی دارد مشکلات خواهرش و فرزندان خواهرش را برطرف کند، اما در این مسیر درگیر مسائلی می‌شود. حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوی در «آرماندو» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه دو

«تعطیلات رویایی»

«تعطیلات رویایی» داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آن‌ها قصد سفر به اروپا را دارند. این دو برادر که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در کیش اقامت می‌کنند و در کیش اتفاقات‌های سخت و شیرینی رخ می‌دهد که همین اتفاقات سرآغاز ماجرا‌های جالب و دیدنی است. محمدرضا شریفینیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

«بچه مهندس»

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم «جواد جوادی» مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود. کارگردان این سریال علی غفاری است و از بازیگران آن می‌توان به ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند اشاره نمود. بنا بر اظهارات تهیه کننده این سریال، این مجموعه از ابتدا برای ماه رمضان ساخته نشده بود، اما با تصمیم مدیران سیما فاز اول آن در ۳۰ قسمت در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد و فاز دوم آن نیز از دی ماه شروع شد. «بچه مهندس» شاید با به تصویر کشیدن معصومیت عده‌ای کودک و البته بازی قابل قبول از جانب بازیگران کودک توانست به میزان رضایت قابل توجهی از جانب مخاطب دست پیدا کند. فصل دوم این سریال هم‌اکنون روی آنتن شبکه دو است.

شبکه سه

«دیوار به دیوار ۲»

«دیوار به دیوار ۲» داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به خانه جدید نقل مکان کرده اند و پس از مستقر شدن با ماجرا‌های مختلفی روبرو می‌شوند. فصل اول این سریال نوروز ۹۶ از شبکه سه پخش شد. فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، علی قربان زاده، رضا ناجی و سام نورى گروه بازیگران سریال «دیوار به دیوار ٢» را به تهیه کنندگى حمید رحیمى نادى تشکیل دادند.

«آنام»

«آنام» ملودرامی اجتماعی است که از بهمن سال ۹۶ شروع شد و تا اردیبهشت ۹۷ ادامه داشت. «آنام» داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده اش توانسته خود و خانواده اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند. او در می‌یابد تمام کسانی که عاشقش بوده و دوستش داشته‌اند، جنایات بزرگی در حق او مرتکب شده‌اند. پس تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن هر آنچه که به ناحق از او گرفته شده، بجنگد. در زمان پخش خود با درنظر داشتن خط روایی داستان بسیار به دل مخاطبانش نشست و آن‌ها را همراه خود کرد.

شبکه پنج

«هیئت مدیره»

«هیئت مدیره» مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مهران رسام و به کارگردانی مازیار میری است که از نوروز ۱۳۹۷ از شبکه پنج سیما پخش آن آغاز شد. این سریال تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی درباره زوج جوانی است که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد. حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضا دلاوری، رابعه مدنی، الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی، زهرا داوود نژاد، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

برچسب ها: تدبیر24 ، تلویزیون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها