بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
از اولین روز‌های شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی عنوان شد که سرور جپاروف می‌خواهد به ایران برگشته و بار دیگر برای استقلال بازی کند.
تدبیر24»سرور جپاروف بار دیگر نشان داد یک‌تنه از همه اعضای کادر مدیریتی و معاونت‌های باشگاه استقلال باهوش‌تر و باتجربه‌تر است. او که در پایان فصل قبل (اردیبهشت سال جاری) به پیشنهاد استقلالی‌ها برای ادامه همکاری با این تیم «بله» گفته بود، یک خواسته کوچک داشت و آن ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ دلاری بود که باید بابت باقی‌مانده قراردادش از این باشگاه دریافت می‌کرد. استقلالی‌ها که آن زمان با سیدپندار توفیقی و سیدرضا افتخاری با این بازیکن وارد مذاکره شده بودند، هرگز این مبلغ را پرداخت نکردند تا جپاروف به تیم جتیسو قزاقستان بپیوندد. بازیکنی که به زعم کارشناسان استقلالی یکی از ستون‌های اصلی استقلال در فصل پیش بود.
این بازیکن در این حد فاصل بار‌ها برای دریافت طلبش با مسئولان استقلال وارد مذاکره شد. حتی یک بار در ترکیه و استانبول با خانواده اش با مدیران باشگاه دیدار کرد ولی باز هم نتوانست پولش را دریافت کند. پس از سقوط استقلال در جدول لیگ هجدهم و اقبال عمومی طرفداران این تیم، جپاروف به فکر افتاد از این طریق به پولش برسد. در حالی که ممکن بود با شکایت کردن از استقلال تا سال‌ها نتواند رنگ پولش را ببیند. هجوم هواداران به صفحه این بازیکن این امیدواری را برای فتحی و همکارانش به وجود آورد که او دوست دارد به تهران برگردد، اما سرور فکری دیگر در سر داشت. او که تعلل مدیران در پرداخت طلبش را دید، در رسانه‌ها عنوان کرد با یک تیم ازبکستانی به نام «متالورگ بکوبود» وارد مذاکره شده است. همین خبر کافی بود تا استقلالی‌ها به تکاپو بیفتند و باقی‌مانده طلب جپاروف را به وی بپردازند. او هم که دیگر تحمل این وضعیت را نداشت که باز هم در ایران دنبال پولش بدود، پس از تسویه حساب با استقلال به همان تیم «متالورگ بکوبود» پیوست. تیمی که در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ ازبکستان است. ترانسفر مارکت رقم این انتقال را ۳۰۰ هزار یورو عنوان کرده است. مبلغی که استقلالی‌ها هرگز نمی‌خواستند آن را به سرور بپردازند!
برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها