بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
هاشم رضایت یکی از تهیه کنندگان مسابقه «برنده باش» از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت کنندگان خبر داد.
تدبیر24»رضایت با ارائه توضیحی درباره‌ی شیوه بازی در اپلیکیشن «برنده باش»، گفت: در طراحی اولیه اپلیکیشن مسابقه، پیش بینی لازم برای جلوگیری از شرکت مجدد افراد در برنامه نشده و حضور آزاد بود. اما در برنامه های اخیر شاهد شرکت کننده های تکراری در مسابقه بودیم که این مساله اعتراض مخاطبان را به دنبال داشت.

وی افزود: در جلسه ای که با اسپانسر برنامه داشتیم مقرر شد در اپلیکیشن برنامه تغییراتی ایجاد شود تا از این پس افراد پس از وارد کردن کد ملی امکان شرکت در مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار را داشته باشند و با این کار ضمن جلوگیری از چهره های تکراری، جذابیت برنامه نیز بیشتر خواهد شد.

البته لازم به گفتن است هر شخصی هر چند بار که بخواهد می تواند در مسابقه از طریق اپلیکیشن شرکت کند اما با اصلاح اپلیکشن، تنها یک بار شانس قرار گرفتن جزو هشت نفری که هر هفته در پنجشنبه و جمعه  رودروی آقای گلزار مسابقه می دهند را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این تغییر در اپلیکیشن اکنون اعمال شده اما برنامه هایی با حضور تعدادی شرکت کننده تکراری از سری های قبل ضبط شده و پخش خواهد شد.

وی درباره میزان استقبال از مسابقه «برنده باش» گفت: با توجه به اینکه طبق نظر سنجی ها این مسابقه بهترین مسابقه تلویزیونی و رتبه اول در بین مسابقات از جهت بیننده است، البته ما تهیه کنندگان برنامه دوست داریم که روز به روز برنامه بهتر بشود و مردم بیشتر از آن راضی باشند که تلاشمان در این راه ادامه دارد. «برنده باش» توانسته در مدت پخش خود کمک شایانی به افزایش مطالعه و اطلاعات عمومی مردم کند و آمار ۲ میلیون و ۵۰۰ نفری که تاکنون در این مسابقه شرکت کرده اند، نشان از استقبال مخاطبان از این مسابقه تلویزیونی است. لازم است این نکته را بگویم که برنامه تا زمانی که با استقبال روبرو باشد ادامه دارد.

گفتنی است مسابقه «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی با اجرای محمدرضا گلزار هر هفته پنج شنبه و جمعه بعد از خبر ٢٢ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، گلزار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها