بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
نماینده مردم فیروزکوه در مجلس گفت: معلم سرمایه و باغبان نسل فرداست. وضعیت حقوق، پاداش بازنشستگی، حق بیمه، صندوق فرهنگیان این قشر فرهیخته را دریابیم. چرا افزایش حقوق فرهنگیان را با توجه به ارتقای مدرک تحصیلی استثناء می‌کنیم؟
تدبیر24»قاسم میرزایی نماینده مردم فیروزکوه درمجلس در جلسه‌ی علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ولایت فقیه میراث بنیان گذر معمار انقلاب، امام خمینی (ره) است. ما امروز باید به نسل جوان پاسخ دهیم که با عدالتی که به نام امیرالمومنین (ع) از آن دم زده‌ایم و با میراث پیامبر (ص) چه کرده ایم؟

میرزایی در ادامه‌ با بیان اینکه «در آستانه اعداد و ارقام بودجه هستیم.» گفت: یادمان نرود که معلم سرمایه و باغبان نسل فرداست. وضعیت حقوق، پاداش بازنشستگی، حق بیمه، صندوق فرهنگیان این قشر فرهیخته را دریابیم. چرا افزایش حقوق فرهنگیان را با توجه به ارتقای مدرک تحصیلی استثناء می‌کنیم؟

نماینده مردم فیروزگوه در مجلس گفت: کارگران خسته با رنج و شرم از دست رنجی که با آن حتی نمی‌توان یک زندگی ساده را گذراند، زندگی می‌کنند. زندگی آنها هر روز سخت‌تر، مشقت‌آورتر از روز قبل است و آنها را در وضعیت دردناک‌تری قرار داده است. اولویت ما حذف دیگر اولویت‌ها و پرداختن به حقوق آنها است.

وی خطاب وزیر جهاد کشاورزی گفت: یک بار برای همیشه کشاورزان فیرزکوه که بیش از ۳۰۰ هزار تن  میوه تولید می‌کنند را از گیر و دار اداری برهانید. استمهال وام‌های کشاورزی سلیقه‌ای انجام می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها