بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
مدیرمسئول روزنامه اعتمادملی ابراز امیدواری کرد که به زودی موانع برای انتشار دوباره این روزنامه برداشته شود.
تدبیر24»محمدجواد حق شناس در جشن سیزدهمین ساگرد انتشار اولین شماره روزنامه اعتمادملی که شب گذشته با حضور شماری از اعضای تحریریه این روزنامه و برخی از چهره های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار شد، گفت: روزنامه اعتمادملی در آخرین ماه های فعالیت دولت سید محمد خاتمی مجوز انتشار خود را دریافت کرد و در همان سال نخست فعالیت دولت آقای احمدی نژاد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ابتدا بنا بود روزنامه اعتمادملی در نخستین روز از دی ماه سال ۱۳۸۴ منتشر شود، گفت: سرانجام  به دلیل برخی مسائلی که آن زمان وجود داشت این روزنامه از اوایل بهمن ماه سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال ۸۸ به فعالیت خود ادامه داد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با بیان اینکه روزنامه اعتمادملی در زمان انتشار یکی از محبوب ترین روزنامه های کشور بود، گفت: این را بر اساس آمار فروش و نظرسنجی ها می گویم چرا که در آن زمان استقبال زیادی از این روزنامه می شد.

حق شناس با تاکید بر اینکه روزنامه اعتمادملی همواره اصول حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده بود، خاطرنشان کرد: مشی روزنامه به گونه ای بود که علیرغم رویکرد انتقادی و توجه به اصل حق مردم برای دانستن، هیچگاه نتوانست کوچکترین دستاویزی برای حمله و توقیف به مخالفان بدهد و سرانجام نیز سعید مرتضوی در آخرین روزهای حضور خود در دادستانی تهران با حکمی عجیب و برای پیشگیری از وقوع جرم این روزنامه را توقیف موقت کرد!

مدیر مسئول روزنامه اعتمادملی با اشاره به پیگیری های حقوقی برای رفع توقیف این روزنامه گفت:  سرانجام پس از حدود ۱۰ سال با پیگیری های وکیل توانمند روزنامه اعتمادملی جناب آقای جلیلیان، حکم روزنامه اعتماد ملي که به دليل نشر نامه منتسب به شیخ مهدی كروبي خطاب به رئيس مجلس خبرگان رهبري  در ارتباط با بازداشتگاه غير قانوني كهريزك توقيف موقت ده ساله ومحكوم شده بود نقض شد.

حق شناس افزود: ما امیدواریم که با طی مراحل قانونی ، دیگر موانع پیش روی انتشار این روزنامه نیز برداشته شده و روزنامه اعتمادملی دوباره منتشر شود.

در ادامه این مراسم، برخی از روزنامه نگاران به شرح خاطراتی از حضور خود در تحریریه روزنامه اعتمادملی پرداختند.

جشن سیزدهمین ساگرد انتشار اولین شماره روزنامه اعتمادملی پنجشنبه شب به میزبانی محمدجوادحق شناس، مدیرمسئول روزنامه و عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و با حضور سیدمحمدعلی افشانی، سیدابراهیم امینی، محمدجلیلیان، حجت نظری، فاطمه کلانتری، مهران فرجی و زهرا امینی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی و عباس عبدی، محمدعلی ابطحی، محمدقوچانی، حسن رسولی، مجید فراهانی، شهربانو امانی، سهیل محمودی، علی اعطا، غلامعلی رجایی، جواد اطاعت، پوریا سوری و شماری از خبرنگاران و اعضای تحریریه روزنامه اعتمادملی برگزار شد.

پایان پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها